تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره سومین سالگرد شهید مدافع حرم «صادق شیبک» برگزار شد / رونمایی از کتاب زندگینامه و خاطرات شهید شیبک + تصاویر

ساعت: 15:12 منتشر شده در مورخ: 1398/02/04 شناسه خبر: 1479405

با برگزاری یادواره سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «صادق شیبک» در دهستان ینقاق شهرستان گالیکش گرتمی داشته شد و در این آیین از دو کتاب زندگی نامه و خاطرات سروان شهید مدافع حرم «صادق شیبک» رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز امام جمعه گالیکش در این مراسم گفت: خداوند متعال فرمودند " وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ " آنهایی که با جان و مالشان در راه خدا جهاد کردند ما هم آنها را هدایت میکنیم و بهترین‌ها را نصیبشان خواهیم کرد.

nilkooh3420 1

حجت الاسلام سید محمد دلبری گفت: آنچه از آیات و روایت بر می‌آیید خداوند متعال انسان‌ها را برای رسیدن به تکامل و کامل شدن خلق کرده است و راه رسیدن به آن از همین مسیر باید بگذرد و آن مجاهدت با نفس است.

به گفته امام جمعه گالیکش؛ یکی از بزرگترین نعماتی که خداوند به کشور ما عنایت فرموده است نعمت داشتن نیروهای مسلح قوی، مقتدر، ولایت مدار، انقلابی، و پا در رکاب است.

وی افزود: ارتشیان ما در دوران ۸ ساله دفاع مقدس افتخارات بزرگی کسب کردند؛ امروزه همه اقتدار، قدرت و عظمت را مدیون رشادتهای نیروهای مسلح کشور هستیم.

حجت الاسلام دلبری گفت: پس از جنگ نیز نیروهای مسلح ما در تمامی بحران‌ها و صحنه‌ها به مانند سیل اخیر گلستان و کشور حاضر بودند که پس از فرمان مقام معظم رهبری با تمام امکانات و تجهیزات آمدند در کنار مردم قرار گرفتند.

امام جمعه گالیکش اضافه کرد: عزیزانی که مرزهای آبی، خالی، هوایی و در بخشهای مختلف در فضایی که امروزه دشمن به وجود آورده با پایگانهای تروریستی آمریکا در اطراف کشور اما ایران اسلامی در آرامش و امنیت کامل است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به فکر شیطنت هستند گفت: چهل سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذشته است؛ مشکلات زیادی پشت سرگذاشتیم، فتنه های زیادی داشتیم و بحرانهای زیاد داخلی منطقه ای و بین‌المللی را داشتیم اما مقابل همه آنها ایستادیم.

حجت الاسلام گفت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و درگیری در منطقه خاورمیانه بودند اما غافل از اینکه جوانان و شهدای مدافع حرم مقابل آنها خواهند ایستاد.

nilkooh3420 1

امام جمعه گالیکش گفت: در گام اول انقلاب جوانان آمدند و در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی به وظیفه خودشان به نحو احسن عمل کردند و امروز نیز در بیانیه گام دوم انقلاب که جوانان مخاطب اصلی آن هستند باید به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

وی تصریح کرد: جوانان باید بیایند در کنار یکدیگر قرار بگیرند در مصادر امور قرار بگیرند از تجربیات بزرگان استفاده کنند خودشان را بسازند و تصفیه کنند و به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام دلبری اضافه کرد: همه باید دست یکدیگر را بگیریم و بر مبنای وحدت، همدلی، اتحاد، خدمت به مردم، نگاه به درون کشور و عملی کردند اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باشیم.

وی تاکید کرد: جوانان باید شرایط ظهور امام زمان (عج) را با خدمت به مردم فراهم کنند.

امام جمعه گالیکش تصریح کرد: هدف شهدای مدافع حرم بدست آوردن رضایت الهی بود.

حجت الاسلام دلبری گفت: امروزه کشور ما در تمامی زمینه‌ها مستقل است؛ همه مردم، دولت و نیروهای مسلح ما حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن در عرصه‌های مختلف دارند.

شایان ذکر است در این مراسم از دو کتاب خاطران و زندگی نامه شهید مدافع حرم «صادق شیبک» با حضور مسئولین شهرستانی و فرماندهان نیرهای مسلح و خانواده آن شهید والامقام رونمایی شد.

همچنین از پدر شهید شیبک تجلیل شد و پس از پایان مراسم حضار بر سر مزار شهید شیبک حاضر شدند و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام حسین رضایی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استانهای گلستان و مازندران و ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 گلستان، سرتیپ توم محمد غفاری فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان، سرهنگ محمد علی سعید عسگری فرمانده تیپ 230 گلستان، امام جمعه، فرماندار، مسئولین و شهروندان گالیکش حضور داشتند.

شهید شیبک از تکاوران تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش (نوهد) ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به‌صورت داوطلبانه در این راه گام برداشت و به گفته هم‌رزمانش، صادق شیبک قبل از شهادت و در درگیری تن‌به‌تن با تروریست‌های تکفیری، غریب به 40 نفر از آن‌ها را به هلاکت رساند.

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

nilkooh3420 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره سومین سالگرد شهید مدافع حرم «صادق شیبک» برگزار شد / رونمایی از کتاب زندگینامه و خاطرات شهید شیبک + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..