تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات پزشک پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مصدومیت مدافع سرخپوشان

میثم علیپور در مورد آخرین وضعیت شایان مصلح، مدافع کلیدی تیم پرسپولیس تهران توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات پزشک پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مدافع مصدوم سرخپوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم علیپور پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جدیدترین مصاحبه خود در مورد شایان مصلح مدافع کلیدی سرخپوشان توضیحاتی ارائه کرد.

علیپور در مورد وضعیت مصلح بیان کرد: اگر تصمیم ما بر انجام عمل جراحی بود، مطمئنا این اتفاق یک ماه گذشته صورت می‌گرفت.

وی در ادامه گفت: این شانس را به این بازیکن دادیم تا با فشار کمتر و با تقویت عضلاتش و همچنین استفاده از دستگاه فیزیوتراپی بتوانیم التهاب عضله شکمی را به حداقل برسانیم.

شایان مصلح امروز در تمرینات گروهی تیم پرسپولیس دیده شد و شخصا به نرم دوی و انجام تمرینات سبک پرداخت. به نظر می‌رسد با کمک پزشکان، مصدومیت وی رو به بهبودی است.

بیشتر بخوانید:

طلسم هافبک پرسپولیس شکست/ نخسین شکست شاگردان برانکو در سال ۹۸

گاف عجیب پرسپولیسی‌ها برای دیدار مقابل الاهلی

الاهلی عربستان ۲ - پرسپولیس ایران یک/ ارتش سرخ فقط یک شجاع داشت/ شکست تلخ در روز بی‌دقتی مهاجمان

انتهای پیام/

توضیحات علیپور در مورد مصدومیت مصلح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات پزشک پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مصدومیت مدافع سرخپوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..