تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ قصد خروج از بازار ایران را ندارد

سامسونگ بازار ایران را فعلا ترک نمی‌کند به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با خروج آمریکا از برجام و آغاز دور جدیدی از تحریم‌ها، شرکت آمریکایی اپل به سرعت نرم‌افزارهای ایرانی موجود در اپ استور را از دسترس کاربران خارج و دسترسی کاربران را به اپلیکشن‌های ایرانی محدود کرد. در این بین برخی از کشورها با آمریکا همراه شدند و اعلام کردند که آنها نیز پشتیبانی و فروش محصولات خود در ایران را قطع خواهند کرد.

یکی از این کشورها که از تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران حمایت کرد، کشور ژاپن بود که در حال حاضر بخش عمده‌ای از بازار تلفن‌همراه کشور ما را به خود اختصاص داده است. در یک ماه اخیر شایعاتی مبنی بر خروج دو شرکت کره‌ای، سامسونگ و ال جی از ایران نیز به گوش می‌رسید که صحت آنها مشخص نبود. خروج این دو شرکت از ایران به معنای عدم فروش تلفن‌های همراه‌ و لوازم خانگی، عدم پشتیبانی از محصولات فروخته شده، بسته شدن نمایندگی‌های این دو شرکت و پشتیبانی از محصولات فروخته شده این شرکت به صورت نمایندگی‌های رده دوم، توسط شرکت‌های ایرانی خواهد بود.

اما به تازگی روابط عمومی شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت سامسونگ فعلا قصد خروج از بازار ایران را ندارد و در این رابطه هنوز تصمیم‌ گیری‌های لازم گرفته نشده و این شرکت همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر و بیشتری به ایرانیان است.

سامسونگ فعلا بازار ایران را ترک نمی‌کند

گفتنی است؛ بخش عمده‌ای از محصولات شرکت‌های سامسونگ و ال جی در ایران به فروش می‌رسد و از نظر اقتصادی اصلا به نفع این دو شرکت نیست که بازار ایران را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: بعد از هوآوی و سامسونگ، اپل نیز پرچمداران خود را به شارژ معکوس مجهز می‌کند

انتهای پیام/

سامسونگ فعلا در ایران می‌ماند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ قصد خروج از بازار ایران را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..