تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای ارائه سرویس‌های پست بر بستر گپ

تلاش برای ارائه سرویس‌های پست بر بستر گپبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انجیدنی بنیانگذار پیامرسان گپ با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که در تلاش است در سال ۹۸ سرویس‌های پست را بر بستر پیام‌رسان گپ ارائه دهد.

انجیدنی در این  پست نوشت:

«پست تحول خوبی را شروع کرده است. جلساتی با دکتر قادری و دکتر اقبال‌خواه برای بررسی فرصت‌های همکاری پست و گپ داشتیم.

امیدوارم بتوانیم در سال ۹۸ همکاری خوبی برای ارائه سرویس‌های پست بر بستر گپ داشته باشیم.»

تلاش برای ارائه سرویس‌های پست بر بستر گپ

گفتنی است؛ روز گذشته حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و مهدی نائبی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت الوپیک  برای ارائه سرویس الوپست روی نرم‌افزار الوپیک تفاهم نامه امضا کردند.

بیشتر بخوانید: تفاهم‌نامه سامانه الوپست امضا شد

محمدرضا قادری عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست نیز در حساب کاربری خود نوشته است: «سرویس الوپست نتیجه تغییر نگرش و بازبینی استراتژی های کلان شرکت‌ملی‌پست با رویکرد تمرکز بر کسب وکار اصلی و مزیت رقابتی این شرکت به عنوان یک کسب و کار تثبیت شده و واگذاری توسعه خدمات نوین و تکمیل زنجیره ارزش با مشارک پخش خصوصی و استارتاپ های حوزه پستی است. راهی که ادامه دارد...»

تلاش برای ارائه سرویس‌های پست بر بستر گپ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای ارائه سرویس‌های پست بر بستر گپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..