تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر کرد

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کریمی قدوسی مدیرعامل پیشین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با انتشار توییتی در حساب شخصی خود از تغییر مدیرعامل این بنیاد خبر داد.

مدیرعامل پیشین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در توییتر نوشت:

«در این ۵ سال اخیر در کنار همکاران عزیزم در بنیاد، بازی‌سازان، رسانه‌ها، گیمر‌ها و اهالی این صنعت، تجربیات زیادی به دست آوردیم. از امروز سکان اداره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به فرد دیگری سپرده می‌شود. برای آقای پژمان عزیز که این مسئولیت را پذیرفتند آرزوی موفقیت دارم.»

گفتنی است؛ در حال حاضر سید صادق پژمان از اعضای سابق هیئت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سمت جدید خود یعنی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار گرفت.

حسن کریمی قدوسی از سمت مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کناره‌گیری کرد

بیشتر بخوانید: تلاش‌های فنی سبب جهش صعودی صنعت بازی سازی ایرانی شده است

انتهای پیام/

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..