تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس آیلتس در موسسه گات

مؤسسه زبان گات تصمیم گرفته است تا کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس که به‌صورت خصوصی و عمومی برگزار می‌شود را افزایش دهد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مرکز زبان گات طی سالیان دراز با برگزاری آزمون ماک آیلتس و کسب بیشترین قبولی زبان‌آموزان که باعث استقبال بی‌نظیر زبان‌آموزان شده، تصمیم گرفته تا کلاس های آمادگی آزمون آیلتس که به‌صورت خصوصی و عمومی برگزار می‌شود را افزایش دهد و کلاس‌های آمادگی را به‌صورت فشرده همراه‌با مشاوران تحصیلی اقامت برگزار کند.

اگر قصد ادامه تحصیل، راه‌اندازی کسب‌و‌کار یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارید، شرکت در کلاس آیلتس و کسب نمره قبولی در آزمون آیلتس مهم‌ترین اولویت شما محسوب می‌شود.

حتما بسیاری از شما زبان‌آموزان اطلاعات مختصری در مورد دوره‌های برگزاری کلاس آیلتس و نحوه شرکت در آزمون دارید اما در این مقاله به‌طور کامل با انواع آیلتس، دوره‌های آموزشی و شرایط شرکت در آزمون آیلتس آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید.

موسسه زبان گات

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

برای شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره مورد نظر ابتدا باید در بهترین آموزشگاه زبان ثبت‌نام کرده و سطح هر ۴ مهارت (شنیداری، گفتاری، نوشتن و خواندن) خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید.

از فاکتورهای آموزشگاه زبان خوب می‌توان به برگزاری دوره های متنوع آموزشی اعم از ترمیک، فشرده، خصوصی، فوق فشرده و آنلاین، جذب اساتید برتر با سابقه کاری بالا، ارزیابی مربیان و اساتید در طول ترم، فراهم کردن امکانات آموزشی اشاره کرد.

علاوه‌بر موارد ذکرشده، آموزشگاه گات با داشتن مشاورین و سوپروایزر حرفه‌ای، ارائه برنامه‌ریزی مخصوص مطابق با هدف یادگیری شما از زبان، برگزاری کلاس‌های صبح و عصر و برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آیلتس، می‌تواند به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند.

انواع آزمون آیلتس

پس از انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب و تمام کردن دوره‌های مورد نیاز زبان انگلیسی حال باید در آزمون آیلتس ثبت‌نام کنید.

آزمون آیلتس به دو نوع تقسیم می‌شود که باتوجه‌به هدفتان باید یکی را انتخاب کنید. اولین نوع آزمون آیلتس (Academic) و دومین نوع آن (General training) است. در آموزشگاه زبان انگلیسی گات برای هر دو نوع آزمون آیلتس کلاس‌های آموزشی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که باتوجه‌به شرایط، شما می‌توانید از دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی بهره‌مند شوید.

در هر کدام از این کلاس ها روی ۴ مهارت مورد نیاز آزمون یعنی (Listening, Reading, Writing, Speaking) به‌طور تخصصی کار می‌شود و اساتید مجرب این مجموعه منابع آزمون استاندارد را در اختیارتان قرار می‌دهند.

آیلتس (Academic) دانشگاهی:

همان‌طور که از نام این آزمون مشخص است، تمام داوطلبان که به منظور ادامه ی تحصیل یا فعالیت در موارد آموزشی و پژوهشی قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

این آزمون زیر نظر موسسات معتبری که آزمون آیلتس برگزار می‌کنند پشتیبانی می‌شود و شما را در مورد میزان دانش و اطلاعاتتان نسبت به زبان انگلیسی ارزیابی می‌کنند.

آیلتس (General) عمومی:

اگر قصد دارید به منظور اقامت، مهاجرت دائمی، راه اندازی کسب‌و‌کار و سرمایه‌گذاری به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنید، باید در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنید. درواقع برای اقامت در کشورهای استرالیا، کانادا، نیوزیلند و انگلستان به این مدرک نیازمند هستید. این آزمون روی مهارت های پایه در زمینه‌های اجتماعی و محیط کار گسترده تمرکز دارد.

موسسه زبان گات

نمره آزمون آیلتس

نمره قبولی در آیلتس بستگی به کشوری که به آن مهاجرت می‌کنید، شرکتی که قصد کار کردن در آن را دارید یا دانشگاهی که می‌خواهید ادامه تحصیل دهید، دارد.

برخی از کشورها از شما آیلتس با میانگین نمره ۶ و برخی آیلتس با میانگین نمره ۸ را می‌خواهند. به‌طور کلی نمره آیلتس از ۱ تا ۹ در هر یک از ۴ مهارت (Listening, Reading, Writing, Speaking)  مورد ارزیابی قرار گرفته و میانگین کل، نمره آزمون آیلتس شما به حساب می آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس آیلتس در موسسه گات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..