تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵۰ مقاله به نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری ارسال شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی همایش فقه گردشگری، حجت الاسلام والمسلمین مهدی بخت آور قبل از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی فقه گردشگری اظهار داشت: حضور دانشمندان، فضلا و صاحبان تحقیقات در حوزه مطالعات اسلامی در شهر فرهنگ و هنر را گرامی می‌داریم، شهری که انسان‌هایی فرهیخته و تأثیرگذار در فرهنگ ایران اسلامی و حتی عرصه‌های بین المللی را در خود پرورش داده است.

وی ادامه داد: در عرصه فقه اسلامی، حدیث، تفسیر و دیگر حوزه‌های اسلامی نیز این شهر توانسته فقیهان زیادی را تقدیم جامعه اسلامی کند که در راستای تحولات کشور و حتی جهان تأثیر گذار بوده‌اند.

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در تبریز افزود: سرداران بزرگ آذربایجان چون ستارخان و باقرخان، شهدای محراب، شهدای دانشگاه تبریز و شهدای دفاع مقدس از دیگر افتخارآفرینان این عرصه بوده‌اند.

بخت آور در خصوص موضوع این همایش گفت: فقه گردشگری یکی از موضوعات مهم فقه مضاف است که در تحولات اجتماعی کشورها و صحنه بین الملل جزو موارد تأثیرگذار در ارتباطات بین الملل بوده و سبب نزدیکی و آشنایی ملل با یکدیگر شده و رونق اقتصادی و تحولات شگرف در حوزه اجتماعی را به دنبال دارد.

وی در خصوص تعداد مقالات دریافتی در این همایش گفت: ۲۵۰ مقاله از داخل و خارج کشور در این همایش دریافت شده و توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵۰ مقاله به نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری ارسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..