تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بروزرسانی صورتحساب مشترکان، درگاه پرداخت قبوض دوباره در دسترس قرار گرفت

با به روز رسانی صورتحساب مشترکین درگاه پرداخت قبوض مجددا در دسترس قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین آرپناهی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل همراه اول با انتشار پستی در حساب توییتری خود اعلام کرد درگاه‌های پرداخت قبوض که با هدف ممانعت از اضافه پرداخت مشترکان مسدود شده بود، با بروزرسانی صورتحساب مشترکان، مجدداً در دسترس قرار گرفت.

آرپناهی در توییتر نوشت:

« درگاه‌های پرداخت قبوض که از صبح دیروز با هدف ممانعت از اضافه پرداخت و متضرر شدن مشترکین توسط همراه اول مسدود شده بود پس از پایان عملیات اصلاح و به روز رسانی صورتحساب مشترکین مجددا در دسترس قرار گرفت.

مسدود کردن درگاه‌های پرداخت به محدود شدن دامنه مساله کمک شایانی کرد.»

با به روز رسانی صورتحساب مشترکین درگاه پرداخت قبوض مجددا در دسترس قرار گرفت

بیشتر بخوانید:  خطوط قطع شده همراه اول وصل شدند 

گفتنی است؛ روز گذشته برخی از مشترکان دائمی همراه اول به دلیل اختلال در سامانه این اپراتور پیامک‌های نجومی قبوض "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" دریافت کرده بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بروزرسانی صورتحساب مشترکان، درگاه پرداخت قبوض دوباره در دسترس قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..