تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه نیروی جوشیده از دل مردم است/ نابودی داعش باعث شد آمریکا سپاه را تروریست بخواند +فیلم

سپاه نیروی جوشیده از دل مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا سبزعلی‌پور یکی از کارشناسان حاضر در شبکه ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی در پاسخ به ادعای مجری این برنامه که گفت فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای ایران مخالفان زیادی در داخل کشور دارد،  پاسخ داد: سپاه نیروی جوشیده از دل مردم است و از زمان پیروزی انقلاب در جنگ و صلح، سپاه از این کشور دفاع کرده و سازندگی کرده است.

این تحلیلگر در ادامه گفت: علت تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا، خشم این کشور از نابودی داعش است. ناراحتی آمریکا از اینکه سپاه در سوریه و عراق جلوی تروریست‌ها ایستاد و نگذاشت پای آنها به ایران برسد است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی این برنامه بی‌بی‌سی را ببینید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه نیروی جوشیده از دل مردم است/ نابودی داعش باعث شد آمریکا سپاه را تروریست بخواند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..