تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مصر» جهان را شگفت زده کرد!

به گزارش شبکه اسکای نیوز، کمیته ملی انتخابات مصر اعلام کرد که ۸۸.۳۳ درصد مردم مصر به اصلاحات قانون اساسی رأی "آری" دادند.

این کمیته اعلام کرد که میزان مشارکت در این همه‌پرسی ۴۴.۳۳ درصد بود.

مصری‌های مقیم کشور از جمعه تا یکشنبه در همه‌پرسی قانون اساسی شرکت کردند. رأی‌گیری در داخل مصر نیز از شنبه تا دوشنبه بود.

پارلمان مصر پیشتر با اکثریت اعضا اصلاحات قانون اساسی را تصویب کرده بود.

از جمله اصلاحات قانون اساسی تمدید دوره ریاست‌جمهوری تا شش سال است که براساس آن عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور کنونی می‌تواند تا ۲۰۳۰ در قدرت بماند..

عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور مصر سه‌شنبه در صفحه خود در توییتر بعد از اعلام نتایج همه‌پرسی نوشت: مردم مصر با آگاهی ملی به چالش‌هایی که با آن مواجهیم با شرکت گسترده در این همه‌پرسی جهان را شگفت‌زده کردند. این صحنه شگفت‌انگیزی که مصری‌ها با درایت و آگاهی خود خلق کردند با واژه‌ها و حروفی از افتخار در کارنامه تاریخی ملت ما ثبت می‌شود.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مصر» جهان را شگفت زده کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..