تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Realm Defense: Hero Legends TD v2.2.2

بازی دفاع از قلعه در دنیای فانتزی

4.8 (341959) امتیاز در گوگل‌پلی

بازی , دفاعی

Realm Defense: Hero Legends TD یک چالش به سبک دفاع از قلعه می‌باشد که در یک دنیای فانتزی جادویی اتفاق می‌افتد. قهرمانان حماسی در یک جنگ به مبارزه می‌پردازند تا با بهترین استراتژی از قلمرو دفاع نمایند. در برابر شوالیه‌های مرگ و در کنار شوالیه‌ها، اژدهاها، جادوگر، ملکه یخ، و خدایان باستانی دیگر در میدان ماجراجویی به نبرد بپردازید!
این بازی، بازیکنان باتجربه را به چالش می‌کشد. از انواع قدرت‌ها و توانایی‌ها استفاده کنید تا امواج پی‌در‌پی تهدیدات را در بیش از 100 مرحله از بین ببرید. در جنگل‌های سرسبز، کوهستان‌های پوشیده از برف، و صحراهای حماسی سفر کنید و انواع دشمنان را از بین ببرید.

ویژگی‌ها :

بیش از 100 مرحله با حالت‌های گیم‌پلی متنوع

دنیاهای متعدد برای بازی با 4 برج مختلف برای هرکدام

در مسابقات به رقابت بپردازید تا مهارت‌های دفاع از قلعه خود را نشان دهید

شامل قهرمان مختلف با توانایی‌های منحصربه‌فرد برای کمک به شما

با غول‌های حماسی مختلف روبرو شوید

انواع دشمنان چالش‌های متعدد را به شما ارائه می‌کنند

دارای مناظر زیبا و انیمیشن شخصیت‌ها

تغییرات نسخه 2.2.2 :

بهبود عملکرد بازی

رفع مشکلات بازی

اضافه شدن حالت جدیدی به بازی

رفع مشکل باز نشدن 4 دنیای جدید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Realm Defense: Hero Legends TD v2.2.2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..