تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسم های دخترانه ایرانی که با حرف ذ شروع می شوند

مجموعه ای کامل از نامهای دخترانه اصیل  فارسی – ایرانی که با حرف ذ شروع می شود همراه معانی آنها را جمع آوری کرده ایم.

اسم های دخترانه ایرانی که با حرف ذ شروع می شوند

اسم های دخترانه ایرانی که با حرف ذ شروع می شوند

تا بحال به بعضی از اسم های غیر ایرانی توجه کرده اید، نامهایی چون جک، مت، جو، جان، تِد و … به این نامها، نامهای تک بخشی می گویند که قابل خلاصه سازی نیستند. یکی از واقعیات بدی که در کشور وجود دارد این است که بعضی از اسم هایی که تلفظ آنها سخت است (بیشتر اسم هایی که دارای چند بخش هستند) به صورت خلاصه تلفظ می شوند (مثلا محمد به صورت ممد، یا ابراهیم به صورت ابی و …) که جالب نیست. با وجود اینکه در کشور ما اسم های تک بخشی وجود ندارد با این حال می توانیم در انتخاب نام برای فرزندان خود سعی کنیم از اسامی استفاده کنیم که دو بخشی باشند و دارای تعداد بخش های بیشتری نباشد و تلفظ آن ها نیست راحت باشد تا بقیه در تلفظ آن راحت باشند و آن نام را به شکل راحت و نامناسب تلفظ نکنند.

طی سالهای اخیر استفاده از اسمهای اصیل دخترانه ایرانی بسیار رواج پیدا کرده است. خوشبختانه این تغییر در نگرش مردم تنوع زیادی در انتخاب نام برای نسل های آینده را بوجود آورده است و بسیاری از مردم که تمایل به استفاده از نامهای اصیل ایرانی دارند، پیش از انتخاب نام نیاز به دیدن لیست کاملی از نامهای اصیل ایرانی دارند که معنای آنها نیز آورده شده است دارند. در این مطلب می توانید لیست کاملی از نامهای دخترانه ایرانی که با حرف ذ شروع می شوند را ببینید.

نام های دخترانه فارسی که با حرف ذ شروع می شوند

اسم های فارسی که با حرف ذ شروع شوند وجود ندارد. این حرف یک حرف عربی است و اصولا در زبان فارسی از عربی قرض گرفته شده و فقط در مورد کلمات عربی از آن استفاده می شود و بنابراین اسم های فارسی دارای این حرف و شروع شونده با این حرف وجود ندارد.

توجه داشته باشید که با کلیک بر روی هر یک از نامها میتوانید معنای آن نام را به طور کامل مشاهده کنید. ضمنا با توجه به اینکه فهرست نامهای ایرانی همواره در دست ویرایش و بهبود است لطفا با راهنمایی های خود و نیز پیشنهاد اسامی جدید که در فهرست نیامده، از بخش نظرات ما را در جهت بهبود هر چه بیشتر لیست راهنمایی کنید.

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (امتیازی ثبت نشده است)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسم های دخترانه ایرانی که با حرف ذ شروع می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..