تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفاظت از نظام الهی آرمان بزرگ و مقدس سپاه است

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: سپاه، آرمان بزرگ و مقدّس حفاظت و نگهبانی از نظام الهی را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار ما  به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در واقع تاسیس سپاه زمانی بود که خمینی کبیر رحمت الله علیه نهضت را شروع کردند و از همان سالها، تفکر و روحیه ای که حضرت امام(ره) بعدها طبق آن تاسیس سپاه پاسداران را رسما اعلام کردند در بین ملت ما خصوصا جوانان شکل گرفت، که در نتیجه منتهی به شکل گیری انقلاب اسلامی گردید.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است که برای حفظ آرمانهای والای انقلاب اسلامی تأسیس شده است.

فتاحیان ادامه داد: نام گذاری سالروز ولادت سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار نیز از این رو بوده که سپاه، آرمان بزرگ و مقدّس حفاظت و نگهبانی از نظام الهی را بر عهده دارد.

وی، گفت:  از سویی دیگر، ایثار و فداکاری برای حفظ نظام اسلامی و دستاوردها و اصول آن، آرمانی است که سپاه پاسداران با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خط مشی داخلی و بین المللی خود قرار داده است.

فتاحیان در خصوص ارزیابی جهانیان از قدرت نظامی جمهوری اسلامی خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: طی گزارشات مکرر مراکز تحقیقاتی غرب در مورد توان نظامی ارتش های دنیا، برآورد دقیقی از تمامی ارتش ها موجود است؛ ولی وقتی به سپاه پاسداران رسیدند نتیجه این بود " برآورد دقیقی موجود نیست" و این یکی از بزرگترین ضعف های افرادی است که عادت به تهدید کرده اند، چرا که ما برای آنها دشمنی قدرتمند و در عین حال ناشناخته هستیم.

وی، در پایان گفت: ولی ما برآورد دقیقی از دشمنان خود داریم و همین است که وقتی تهدید می کنیم، هژمون غرب به لکنت زبان می افتند و در تصمیم گیری دچار اشتباهات راهبردی می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفاظت از نظام الهی آرمان بزرگ و مقدس سپاه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..