تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونق تولید در گرو افزایش کیفیت تولید است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون کیفیت کالای ایرانی مرغوب و مطابق دلخواه مردم نیست و تولید کنندگان برای رضایت مردم تلاش نمی‌کنند، اگر این موارد رعایت شود قطعا تولید افزایش پیدا می‌کند.

روتق تولید در گرو افزایش کیفیت تولید داخلی است

حیدرعلی عابدی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال 98 با عنوان «رونق تولید»، اظهار کرد: نگرش مردم به تولید داخلی باید اصلاح و نسبت به کالای ایرانی دید و رویکرد خوبی ایجاد شود.
وی افزود: تولید کنندگان باید صداقت نشان دهند و جنس ایرانی را با کیفیت خوبی تولید کنند و به بازخورد آن در بین مصرف کننده هم توجه شود، مثلا در تلویزیون کالاهای مختلف تبلیغ می‌شوند، ولی هیچ گاه بازخورد مصرف کنندگان پرداخته نمی‌شود، اگر چنین فرآیندی وجود داشته باشد، تولیدکنندگان داخلی سعی می‌کنند که کیفیت کالاهایشان را افزایش بدهند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موانع تولید داخلی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما واردات است، یعنی همان جنسی که تولید کننده داخلی آن را تولید می‌کند، به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و این موضوع ضربه شدیدی به اقتصاد کشور می‌زند، البته با توجه به تغییر نرخ ارز، تاحدودی قاچاق کالا کاهش پیدا کرده است.
عابدی ادامه داد: مشکل دومی که در تولید داخلی وجود دارد، نگرش مردم به کالای ایرانی است، به طور مثال به دلیل اینکه برخی شرکت‌های خودروسازی داخلی، تولیدشان کیفیت خوبی نداشتند، این باعث شده تا دید خوبی به کالای ایرانی ایجاد نشود، به همین دلیل باید در این زمینه کار شود تا نگرش مردم تغیر کند، ولی اکنون کیفیت کالای ایرانی مرغوب و مطابق دلخواه مردم نیست و تولید کنندگان برای رضایت مردم تلاش نمی‌کنند، اگر این موارد رعایت شود قطعا تولید افزایش پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: تغیرات ارزی نقش تعین کننده‌ای در تولید دارد، زمانی که ارز گران شود واردات کاهش پیدا می‌کند و تولید داخل فرصت پیدا می‌کند. امروزه تولیدکنندگان داخل کشور از این موقعیت به عنوان یک فرصت می‌توانند استفاده کنند و جایگاه خود را در عرصه بازار داخلی افزایش دهند و کالای ایرانی را رونق ببخشند.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت دولت از کسب و کارهای کوچک که توانمندی لازم را ندارند می‌تواند در رونق تولید تأثیرگذار باشد به خصوص شرکت‌های دانش بنیان که باید مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانند رونق پیدا کنند تا به تولید داخلی رونق ببخشند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونق تولید در گرو افزایش کیفیت تولید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..