تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد به استقلال می‌پیوندد + عکس

پدیده این فصل لیگ قهرمانان آسیا یک استقلالی دو آتیشه است.

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال تهران شب گذشته یک‌بار دیگر چوب نداشتن یک مهاجم شش دانگ را خورد و در حالی که الهلال بیش از 30 دقیقه را با یک یار کمتر دنبال می‌کرد، نتوانست حتی یک بار هم توپ را از خط دروازه عبور دهد.

درست چند دقیقه بعد از شکست تلخ استقلال مقابل الهلال، یک استقلالی دو آتیشه در لیگ قهرمانان آسیا برای چندمین هفتۀ پیاپی گلزنی کرد و با انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن میدان به سوژه رسانه‌های داخلی تبدیل شد.

امیر ارسلان مطهری، بازیکنی که این روزها به عصای دست علیرضا منصوریان تبدیل شده روزگاری آرزوی استقلالی شدن را داشت و هیچ بعید نیست که در انتهای فصل برای پوشش نقطه ضعف تیم محبوبش به تهران سفر کند.

پدیده لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد به استقلال می‌پیوندد + عکس

مطهری برای حضور در تهران تنها منتظر یک تماس مدیران استقلال است و برای پوشیدن پیراهن تیم مورد علاقه‌اش لحظه شماری می‌کند.

ورزش 11




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد به استقلال می‌پیوندد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..