تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبحانه خبری / اولِ صبح این خبر‌ها را از دست ندهید؛ از قماربازی در شبکه 3 تا پشت پای نفتی هندی ها به ایران و آمار و ارقام هزینه زندگی گران و پرخرج این روزها

زنگنه VS ترامپ --- بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت گفته " رویای به صفر رساندن صادرات نفت ایران هرگز محق نمی شود". او افزوده "آمریکا و هم پیمانان منطقه ای اش منتظر باشند که دود این تصمیم به چشم خودشان برود".

هزینه‌های مردم چقدر بالا رفته است؟ --- در فروردین امسال مردم حدود ۵۰ درصد بیشتر از همین ماه در سال گذشته برای تامین کالا و خدمات خود هزینه کردند.گروه گوشت قرمز و سفید با ۱۱۶ درصد و گروه گوشت قرمز و ماکیان با ۱۱۷ درصد و همچنین سبزیجات با ۱۵۷ درصد بالاترین تورم را در فروردین امسال نسبت به سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.  مردم برای مسکن ۲۴.۸ و اجاره ۲۸.۷ در ماه ابتدایی امسال بیش از ماه مشابه سال قبل هزینه کرده‌اند. اما در بخش خدمات حمل و نقل با ۵۲.۵، مبلمان و لوازم خانگی با ۸۰.۱ و همچنین تفریح و سرگرمی با ۷۲ درصدجزو گروه‌هایی هستند که تورم بالایی داشته‌اند.

پیام اروپا به ایران در میانه ی افزایش فشارها --- وزارت خارجه فرانسه اعلام کرده: "اینستکش که به جریان افتاده در حال پیشرفت خوبی است. ایران هم به نوبه خود باید بطور متقابل در این زمینه پیشرفت کند."

چرا ترامپ می خواهد ایران از برجام خارج شود؟ --- یک دیپلمات اروپایی به المانیتور گفت: فکر می کنم هدف دولت امریکا از افزایش فشارها بر تهران این است که ائتلافی جهانی علیه ایران تشکیل دهد و در این راستا، در تلاش است که تهران را مجبور به خروج از برجام کند. بعلاوه، علی واعظ عضو ارشد گروه بین المللی بحران معقتد است که دولت ترامپ تحت فشار زمانی برای به شکست کشاندن برجام است، چراکه نمی خواهد بندی از برجام که به موجب آن، در اکتبر 2020، تحریم تسلیحاتی ایران رفع می شود، رخ دهد.

شکست استقلال مقابل الهلال عربستان ---کار سخت آبی‌ها. از هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا استقلال در ابوظبی ۰-۱ به الهلال عربستان باخت. استقلال به این ترتیب ۴ امتیازی شد و در رتبه سوم گروه قرار گرفت. 

بهمن کشاورز از دنیا رفت --- کشاورز وکیل و حقوقدان سرشناس ایرانی روز سه‌شنبه سوم اردیبهشت بر اثر ایست قلبی در بیمارستان مهراد تهران درگذشت. او در فضای عمومی با دادگاه غلامحسین کرباسچی، شهردار تهران، بیشتر شناخته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبحانه خبری / اولِ صبح این خبر‌ها را از دست ندهید؛ از قماربازی در شبکه 3 تا پشت پای نفتی هندی ها به ایران و آمار و ارقام هزینه زندگی گران و پرخرج این روزها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..