تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرست جدید انتقال خون قزوین معرفی شد

قزوین_ طی مراسمی سرپرست جدید انتقال خون استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم تکریم و تقدیر از زحمات محمدحسین برادران مدیرکل سابق انتقال خون استان قزوین و معرفی سرپرست جدید این اداره کل با حضور مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران برگزار شد.

در این مراسم، سیامک اسدی به عنوان سرپرست جدید اداره کل انتقال خون استان قزوین معرفی شد و از زحمات چندین ساله مدیرکل سابق تقدیر صورت گرفت.

بشیرحاجی بیگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران در این مراسم اظهار داشت: دکترمحمدحسین برادران به مدت چهار سال سِمَت مدیرکل انتقال خون استان قزوین را بر عهده داشت و در این مدت شاهد اتفاق ها و موفقیت های بسیاری در انتقال استان بودیم.

وی با اشاره به ظرفیت های انتقال خون استان قزوین افزود: انتقال خون این استان جزو برترین ها محسوب می شود و از سال ۶۲ شاهد موفقیت های بسیاری بوده ایم که این موفقیت ها برگرفته از تلاش های شبانه روزی نیروهای اداره کل انتقال خون استان بوده است.

حاجی بیگی اضافه کرد: اداره انتقال خون استان قزوین توانسته خوش بدرخشد و رتبه هایی را به خود اختصاص دهد؛ برای نمونه توانسته رتبه نخست در حوزه تکریم ارباب رجوع در سال های ۸۲، ۸۳ و ۸۴، رتبه نخست عملکرد در سال ۹۵، دستگاه های اجرایی به عنوان دستگاه برتر در سال ۸۶، رتبه برتر از نظر فعالیت های آموزشی و پژوهشی، رشد اهدای خون ۴ و نیم درصد در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۶، رتبه ششم کشوری در اهدای خون بانوان در کشور و رتبه نخست در گزارش دهی عوارض ناشی از تزریق خون در بین استان های کشور در سال گذشته را کسب کند.

گفتنی است از جمله سوابق سیامک اسدی سرپرست جدید انتقال خون استان قزوین می توان به دارا بودن سوابق مدیریت در اداره کل انتقال خون استان را یاد کرد.

یادآور می شود، اداره کل انتقال خون استان قزوین جزو ادارات فعالی بود که علاقمندان قزوینی برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون این استان مراجعه می کردند و سهم قابل توجهی را در اهدای خون داشته اند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرست جدید انتقال خون قزوین معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..