تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری تمدید شد

مهلت انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته و ثبت آن در فرم تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ تمدید شد.

از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

 از تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته، تا ظهر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۸ تعداد ۶۳ هزار و ۹۷۰ نفر یا به عبارت دیگر ۴۲.۵ درصد مجازین انتخاب رشته کرده‌اند.

 اطلاعیه در مورد اصلاحات و ظرفیت جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته از عصر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

به داوطلبان مجاز اکیداً توصیه می‌شود تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

 اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..