تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، رئیس پلیس استان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان کالا و ارز قصد دارند از شهرهای غربی کشور از طریق محورهای استان همدان مقادیری سیگار خارجی را با یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ به تهران منتقل کنند، کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با رصد اطلاعاتی و تعامل با کارکنان انتظامی استان کردستان مسیر تردد خودرو شناسایی و ۲ اکیپ از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان و کردستان به صورت تلفیقی برای متوقف کردن خودرو به شهرستان ملایر اعزام شدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: پس از کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای فرعی نهایتا خودرو نیسان آبی رنگ که توسط یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای اسکورت می شد شناسایی که با تعقیب آن ها، خودروها وارد استان مرکزی شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی، ۲ اکیپ از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان و کردستان به صورت تلفیقی به استان مرکزی وارد و پس از اعلام شماره خودروها و مسیر تردد قاچاقچیان در ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته خودرو نیسان آبی رنگ با همکاری کارکنان انتظامی استان مرکزی متوقف شد.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، ۱۷۰ کارتن شامل یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این که راننده وانت نیسان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..