تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«امباپه» و ارقام بی‌نظیر در لیگ فرانسه

۸۵۵۵۶۹

۱۱۷ 

کیلیا امباپه با وجود سن کمی که دارد توانسته در لیگ فرانسه پیشرفت خوبی داشته باشد و آمار و ارقام او روز به روز در حال بهتر شدن هستند.

خبرگزاری مهر: شاید کیلیان امباپه تنها ۲۰ سال سن داشته باشد، اما توانسته ۳ بار قهرمانی در لیگ فرانسه را کسب کند. از اولین بار که او در فصل ۱۶/۲۰۱۵ برای موناکو به میدان رفت توانست قهرمانی در لیگ را به دست آورد و دو قهرمانی بعدی را با تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن به دست آورد.

اما نکته اینجاست که در تیم پاریسی آمار و ارقام او به طرز چشم‎گیری رشد کردند و عملکردش به وضوح بهتر شد. برای مثال در فصل اول حضور در پاریس تعداد بازی‌های او از ۱۴ به ۴۴ و در فصل بعد به ۴۶ ارتقا پیدا کرد. همچنین در ۳ فصل اخیر حضور در لیگ فرانسه او به ترتیب ۲۶، ۲۱ و بعد ۳۶ گل زد و تعداد پاس گل‌ها هم به ترتیب ۱۴، ۱۵ و ۱۷ بوده است.

این در حالی است که از رقابت‌های لیگ در حال حاضر ۵ بازی مانده است و احتمال دارد که آمار او بهتر هم بشود. مخصوصاً که او در این فصل مسئولیتی جدید هم داشته و باید با وجود سن کمش تیم را رهبری می‌کرده است، چون نیمار و کاوانی آسیب دیده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««امباپه» و ارقام بی‌نظیر در لیگ فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..