تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهان از رو شدن اشتباهات دولت گذشته در پدیدآمدن خسارات سیل اخیر نگران شد

در این گروه از جمله کسانی مانند هادی‌خانیکی، نیلی احمدآبادی، محمد فاضلی، محقق داماد، علینقی مشایخی، فاطمه مقیمی و... دیده می‌شوند. برخی از اعضای معرفی شده هویت کاملاً حزبی و سیاسی و غیرکارشناسی دارند.
با ترکیبی که کمیته سیاسی(!) سیل پیدا کرده، از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که بر سیاق 6 سال گذشته، دولت قبل از دولت روحانی، شهردار سابق تهران و از این قبیل به‌عنوان مقصر سیل اخیر هم معرفی شوند!!
یادآور می‌شود طبق اخبار موجود مدیران ارشد دولت و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط از چند ماه قبل از فروردین98، از احتمال پدیدآمدن سیل مطلع شده بودند و با این وجود، در تعطیلات نوروزی غافلگیر شدند.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهان از رو شدن اشتباهات دولت گذشته در پدیدآمدن خسارات سیل اخیر نگران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..