تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشتن کتاب "بادهای ز&a

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران "موسیقی آب و آتش - A Song of Ice and Fire"، کتابی که سریال بسیار محبوب و معروف Game of Thrones بر اساس آن ساخته شده است، منتظر جلد بعدی آن هستند. نام جلد بعدی این کتاب "بادهای زمستان - The Winds of Winter" است. جلد قبلی این مجموعه "رقصی با اژدهایان - A Dance with Dragons" نام داشت که در سال 2011 منتشر شد. با توجه به این که قسمت آخر سریال این مجموعه داستان در راه است، طرفداران آن از هرگونه خبری در باره کتاب بعدی مشتاقانه‌تر از همیشه استقبال می‌کنند.

خوشبختانه به تازگی خبرهایی هر چند مبهم درباره کتاب بعدی منتشر شده است. جورج آر.آر مارتین، نویسنده این مجموعه، در مصاحبه اخیر خود با Entertainment Tonight اظهار داشت فرایند نوشتن این کتاب به تازگی بسیار خوب پیش رفته است.

نویسنده این مجموعه چندین بار گفته است که از تلاش برای حدس زدن زمان دقیقی که می‌تواند نوشتن کتاب بعدی را به پایان برساند دست کشیده است. زیرا اگر در زمان مشخص شده کتاب بعدی را ارائه ندهد طرفدار ضربه می‌خورند و این اتفاق در گذشته رخ داده است. مارتین به طور واضح در مراسم فرش قرمز فصل 8 سریال Game of Thrones به Entertainment Tonight گفت: «نوشتن کتاب زمانی تمام می‌شود که تمام شده باشد.» وی پس از آن اضافه کرد: «فرایند نوشتن این کتاب به تازگی بسیار خوب پیش رفته است.»

درست است که این حرف او اطلاعات خاصی به ما نمی‌دهد ولی می‌توانیم به این مسئله که زمان انتشار آن نزدیک است امیدوارم باشیم. سریال ساخته شده بر اساس این کتاب، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌ای است که تا به اکنون ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد 

انتهای پیام/

جورج آر.آر مارتین از نوشتن کتاب بعدی خود سخن گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشتن کتاب "بادهای ز&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..