تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای تصویب FATF به زمان بیشتری نیاز داریم

برای تصویب FATF به زمان بیشتری نیاز داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برای تصویب FATF باید ابتدا با هوشیاری کامل این پدیده فردی و جهانی را شناسایی کنیم و بعد با یک نگاه کلی نسبت به تصویب و یا رد کردن آن اقدام کنیم.


وی افزود:FATF بازیگران متعددی از اقشار مختلف اقتصادی دارد و FATF موضوعات اقتصادی، سیاسی و امنیتی کشور ما را مورد تاثیر قرار می‌دهد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه  دولت ها، بخش خصوصی، غیر دولتی همه املاک، همه صراف‌ها و هر جا که یک انباشت سرمایه در آن است بازیگران FATF هستند  گفت:FATF در سال ۱۹۸۹ شکل گرفته است و در این سه دهه باعت سه اتفاق بزرگ شده است که اولین آن مبارزه با پولشویی در جهان بوده و اتفاق دوم آن بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر با قطع نامه شماره ۱۳۷۳ شواری امنیت همه کشور‌ها را موظف به عضو خود شد و اتفاق سوم اینکه در این مدت تا کنون ۱۸۰ کشور عضو FATF شدند.


قالیباف افزود:FATF مجری تحریم‌های یک جانبه آمریکا است و در تعریف دیگر FATF مدل حکمرانی بعد از پایان جنگ سرد است.


وی گفت:امریکا دشمن قسم خورده ما با امنیت ملی، هویت کشور ما و همچنین ملت ما دشمنی دارد و ما اگر امروز FATF را تصویب کنیم و یا رد کنیم هیچ مشکلی از مشکلات کشور ما کم نمی‌شود.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  افزود:با تصویب FATF هیچ یک از تحریم‌های کشور ما برداشته نمی‌شود و ما باید برای تصویب FATF نقشه راه داشته باشیم و اگر نقشه راه نداشته باشیم با شکست سنگینی روبه رو خواهیم شد.

انتهای پیام//ا.س

اظهارات محمد باقر قالیباف در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای تصویب FATF به زمان بیشتری نیاز داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..