تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر کوچ بهاره عشایر خراسان رضوی

تاخیر کوچ بهاره عشایر خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد رضا نشیبی معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر خراسان رضوی گفت: قرار بود عشایر استان کوچ بهاره خود را ۲۰ فروردین ماه آغاز کنند که به تاخیر افتاده است. همه تدابیر لازم برای حضور عشایر در مناطق قشلاقی فراهم است و تا زمانی که وضعیت آب و هوا به شرایط عادی خود برنگردد دراین مناطق مستقر خواهند بود.

او ادامه داد: در سیل اخیر ۱۵۰۰ راس از دام‌های سبک عشایر کوچ رو به استان گلستان تلف شده است.

معاون اداره کل عشایر خراسان رضوی گفت:اخیرا طرحی به مجلس ارائه شده است که منابع طبیعی مجوز دهد تا عشایر در مراتع خود سرپناهی مقاوم در برابر زلزله و سیل احداث کنند که در صورت تصویب مشکلات عشایر در بحث سرپناه مرتفع خواهد شد.

نشیبی افزود: عشایر استان ۷ هزار خانوار با جمعیت ۳۵ هزار نفر است.

انتهای پیام//م.م

بارش های امسال کوچ عشایر را به تاخیر انداخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر کوچ بهاره عشایر خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..