تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب کاسیاس در تبلیغ برای مورینیو

۸۵۵۵۳۸

۹۹ 

اسطوره تیم فوتبال رئال مادرید کاری عجیب و جالب انجام داد.

خبرگزاری تسنیم: ایکر کاسیاس، اسطوره و سنگربان سابق تیم فوتبال رئال مادرید در اقدامی عجیب، کتابی درباره ژوزه مورینیو (سرمربی قبلی‌اش و عامل جدایی او از جمع کهکشانی‌ها) را به عنوان هدیه روز «سنت جورج» عرضه کرد!

این روز در اسپانیا به روز محبت مشهور است و طبق یک رسمی قدیمی آقایان به عنوان هدیه یک کتاب اهدا می‌کنند. کاسیاس هم ترجیح داد در صفحات شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی چند کتاب را معرفی کند که در کمال تعجب یکی از آنها کتاب زندگینامه ژوزه مورینیو بود!

این دو از اوایل حضور مورینیو در رئال مادرید با یکدیگر اختلاف داشتند و در نهایت نیمکت‌نشین کردن کاسیاس هم به قیمت اخراج آقای خاص تمام شد. البته تمام این اتفاقات خداحافظی سنگربان اسطوره‌ای اسپانیا از تیم محبوبش را در پی داشت.

اقدام عجیب کاسیاس در تبلیغ برای مورینیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب کاسیاس در تبلیغ برای مورینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..