تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برومند: استقلال می‌تواند صعود کند

۸۵۵۵۳۳

۳۳۴ 

دروازه‌بان سابق تیم استقلال گفت:‌استقلال در مقابل الدحیل در تهران بازی دارد و العین هم تیم همیشگی نیست به همین خاطر می‌گویم استقلال شانس صعود دارد.

خبرگزاری فارس: پرویز برومند، دروازه بان سابق استقلال در خصوص عملکرد این تیم مقابل الهلال گفت:‌ استقلال تا قبل از ۱۰ نفره شدن حریف چندان خوب کار نکرد ولی بعد از اینکه داور بازیکن آنها را اخراج کرد استقلال روی بازی مسلط شد و انصافاً فشار خوبی به الهلال وارد کرد و فقط نتوانست گل مساوی را بزند.

وی افزود: فراموش نکنید تیمی که استقلال با آن بازی می‌کرد الهلال بود و نماینده عربستان یکی از تیم‌های خوبی فوتبال آسیا است. اگر ایسما می‌توانست آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل کند شاید بازی مساوی می‌شد و شرایط خیلی بهتر بود.

برومند: استقلال می‌تواند صعود کند

دروازه‌بان سابق تیم استقلال در خصوص اینکه آیا شانسی برای استقلال در ادامه قائل است یا خیر، گفت: من نه تنها برای استقلال بلکه برای پرسپولیس که در رده چهارم گروهش قرار دارد شانس قائل هستم. استقلال در مقابل الدحیل در تهران بازی دارد و العین هم تیم همیشگی نیست به همین خاطر می‌گویم استقلال شانس صعود دارد.

وی تأکید کرد:‌ برای استقلال الدحیل و العین نباید فرقی داشته باشد و هر دو بازی را باید ببرد. تیمی که می‌خواهد صعود کند باید از دو بازی آینده شش امتیاز را بگیرد.

برومند با اشاره به گلی که حسینی از الهلال دریافت کرد، گفت: در آن صحنه هافبک‌های دفاعی استقلال باید اجازه شوت‌زنی را به حریف نمی‌دادند و روی آن صحنه سهل‌انگاری شد. از طرفی دیگر ضربه بازیکن الهلال غافلگیرانه بود و حسینی هم به نظرم توپ را ندید.

دروازه‌بان سابق تیم استقلال در پایان گفت: من به صعود استقلال امیدوارم ولی همین‌جا می‌گویم شاید اگر رویاپردازانه نباشد استقلال می‌تواند قهرمان لیگ هم شود. کار پرسپولیس مقابل سپاهان خیلی سخت است و این تیم باید سپس به تبریز برود. بنابراین اگر استقلال بازی‌هایش را ببرد حتی می‌تواند قهرمان لیگ شود به شرط آنکه به همه مسابقات به چشم یک فینال نگاه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برومند: استقلال می‌تواند صعود کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..