تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای گرنت به شرکت‌های دانش بنیان برای تولید محصولات سلامت‌محور/ وابستگی ارزی در حوزه سلامت ۲۰ درصد است

معاون دفتر توسعه وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

وطن‌پور گفت: در حوزه سلامت وابستگی ارزی ما  حدود ۲۰ درصد است، باید با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان این وابستگی را کاهش دهیم.

حمایت از طرح‌های حوزه سلامت/ اعطای گرنت به شرکت‌های دانش بنیان جهت تولید محصولات در حوزه سلامت/ همکاری وزارت بهداشت با معاونت علمی فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه محصولات دانش بنیان حوزه سلامتحسین وطن‌پور معاون دفتر توسعه وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت از شرکت‌های دانش بنیان و هسته‌های فناور فعال در حوزه سلامت حمایت ویژه می‌کند، در صورتی که افراد ایده‌هایی با قابلیت تبدیل به ثروت و تولید محصول داشته باشند تحت حمایت  مالی و امکاناتی قرار خواهند گرفت.

معاون دفتر توسعه وزارت بهداشت ادامه داد: وزارت بهداشت از طرح‌های نوآورانه حوزه سلامت حمایت و به صاحبان طرح‌ها برای ثبت آنها کمک می‌کند، همچنین با تأسیس شرکت‌های دانش بنیان گرنت را در اختیار افراد فناور قرار می‌دهد تا ایده خود را تبدیل به ثروت کنند.

وی بیان کرد: دفتر توسعه وزارت بهداشت رابطه‌ای خوب با معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی دارد و با همکاری معاونت توسعه و درمان از شرکت‌های دانش بنیان فعال حوزه سلامت حمایتی ویژه‌ به عمل خواهد آورد تا محصولات خود را در وزارت بهداشت به فروش برسانند، زیرا این وزارتخانه بازار مهم و بزرگی برای فروش محصولات دانش بنیان و فناور در حوزه سلامت محسوب می‌شود.

تدوین لیست اقلام پزشکی برای ارسال به معاونت علمی فناوری

وطن‌پور بیان کرد: وزارت بهداشت یک لیست فراخوان را تدوین کرده و آن را در اختیار معاونت علمی و فناوری قرار داده است تا اقلام مورد نیاز صنایع را برای تولید به شرکت‌های دانش بنیان مربوطه در حوزه سلامت بدهد، همچنین این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف کمیته‌های تخصصی را تشکیل داده است تا به طرح‌های قابل اجرا در حوزه سلامت رسیدگی کند و در صورت تأیید صاحبان طرح‌ها از منابع مالی مختلف حمایت مالی شود.

معاون دفتر توسعه وزارت بهداشت گفت: شرکت‌های دانش بنیان در شرایط امروز در تحریم‌های مختلف هستیم کمک کننده هستند و با تولید محصولات مختلف می‌توانند وابستگی ما را به خارج از کشور کاهش بدهند.

وطن‌پور یادآوری کرد: در حوزه سلامت وابستگی ارزی ما در حدود ۲۰ درصد است و ما می‌توانیم در قالب شرکت‌های دانش بنیان و اعطای گرنت به آن‌ها این وابستگی را کاهش دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای گرنت به شرکت‌های دانش بنیان برای تولید محصولات سلامت‌محور/ وابستگی ارزی در حوزه سلامت ۲۰ درصد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..