تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری چهلمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «قرنی» در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ چهلمین سالگرد شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی امروز با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه (س) و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامیدر شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش چهلمین سالگرد شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی از سوی دژبان کل ارتش، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با بیان رشادت‌ها و ویژگی‌های شهید قرنی اظهار داشت: این شهید بزرگوار اگر به خیل شهدا در نمی‌آمد مظلومیتش چندین برابر می‌شد، اما خداوند با اعطای این مقام شامخ پاسخ رشادت‌ها و تلاش‌هایش را داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی با بیان اینکه شهیدان یا مبارز فی سبیل الله یا مجاهد فی سبیل الله هستند، تصریح کرد: شهدا تنها از میان این دو گروه انتخاب‌شده و به مقام شامخ شهادت نائل می‌آیند، شهید قرنی نیز هر دو بستر را طی کرده و قبل از انقلاب او مبارز فی سبیل الله و بعد از انقلاب هم مجاهد فی سبیل الله شد.

وی با اشاره به مبارزات شهید قرنی قبل از انقلاب اسلامی عنوان کرد: نظامی‌های ما قبل از پیروزی انقلاب و در دوران خفقان، علیه رژیم پهلوی مبارزه کرده و در این مسیر شهدایی را تقدیم انقلاب کردند، این شهید بزرگوار نیز به دلیل مخالفت با سلطنت پهلوی شش سال در زندان به سر می‌برد.

انتهای پیام/الف

چهلمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «قرنی» در قم برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری چهلمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «قرنی» در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..