تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای رفع مشکل گرانی تلاش مسئولان لازم است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قم با اشاره به عاقبت اعمال انسان بعد از مرگ، گفت: مسئولان باید همواره در رسیدگی به امور مردم توجه داشته باشند تا در پیشگاه خداوند مقصر شناخته نشوند.

وی با بیان اینکه انبیای الهی برای جلوگیری از اعمال زشت انسان‌ها مبعوث شده‌اند، افزود: با وجود اینکه انسان‌ها معصوم نیستند و مرتکب گناه می‌شوند، اما باید در انجام اعمال نیک و صالح تلاش داشته باشند.

این مفسر قرآن کریم بیان کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند که خدمات خود را برای کمک و خدمت رسانی به مردم انجام دهند تا در پیشگاه الهی سربلند شوند.

وی با بیان اینکه متأسفانه گرانی در جامعه زیاد است و مردم با مشکل گرانی مواجه هستند، افزود: از مشکلاتی که در کشور شاهد هستیم فقط گرانی نیست بلکه متأسفانه هیچ نظارتی هم بر قیمت‌ها وجود ندارد که این امر موجب شده که مغازه‌ها اجناس را با قیمت‌هایی متفاوت بفروشند که این امر نیازمند نظارت بیشتر مسئولان است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر توجه مسئولان به مشکلات جامعه افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه مسئله گرانی است که مسئولان باید در زمینه رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/الف

مسئولان برای رفع مشکل گرانی تلاش کنند/ لزوم نظارت بر قیمت‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای رفع مشکل گرانی تلاش مسئولان لازم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..