تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشت یابی بیش از ۷ هزار کیلومتر از شبکه گازرسانی اردبیل در سال 97

ساعت: 21:41 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1479237

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خبرداد با بیان اینکه 93 درصد خانوار روستایی اردبیل گازدار هستند به تشریح فعالیت های این شرکت پرداخت و گفت:بیش از ۷ هزار و ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سال ۹۷ در اردبیل نشت یابی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به تشریح فعالیت های این شرکت در سال 97 پرداخت و گفت:تمامی ۲۹ شهر و ۱۲۳۶ روستای استان اردبیل گازدار بوده که این مقدار تمامی خانوار‌های شهری و ۹۳ درصد از خانوار روستایی استان اردبیل را شامل می‌شود.

وی به نشت یابی لوله های گاز در استان نیز اشاره کرد و گفت: به منظور مطابقت فعالیت‌های شرکت با استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی‌هایی از پروژه‌های در حال اجرا، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت پذیرفت بطوریکه در سال ۹۷ بیش از ۷ هزار و ۱۸۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و حدود ۱۸۶ هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفت.

خدایی خاطرنشان کرد: این فرآیند اجرایی جزو مهمترین فرآیند‌های ارایه خدمات ایمن به مشتریان می‌باشد که با شناسایی موارد نشتی توسط تیم‌های نشت یابی و ابلاغ موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی آغاز و با رفع نشتی در اسرع وقت به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشت یابی بیش از ۷ هزار کیلومتر از شبکه گازرسانی اردبیل در سال 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..