تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشنویس اردبیلی به مقام اول جشنواره ارسیکا دست یافت

ساعت: 21:38 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1479235

هنرمند اردبیلی در جشنواره بین المللی خوشنویسی ارسیکا که هر سه سال یک بار در کشور ترکیه و در بین تمام کشورهای مسلمان جهان برگزار می‌شود، مقام برتر را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، ازکسب رتبه برتر صفر گالشی هنرمند اردبیلی در جشنواره بین المللی خوشنویسی ارسیکا خبرداد و گفت: این جشنواره هر سه سال یک بار در کشور ترکیه و در بین هنرمندان کشورهای مسلمان جهان برگزار می‌شود.

وی افزود: گالشی تاکنون بیش از پنجاه مقام ملی و بین المللی در زمینه خوشنویسی کسب کرده‌ است.

صفر گالشی؛ متولد١٣٦٠ در اردبیل است و از سال ١٣٧٣ فعالیت هنری خود را بصورت رسمی آغاز کرده است.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشنویس اردبیلی به مقام اول جشنواره ارسیکا دست یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..