تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه کامیون سازی مشگین شهر بزودی به بهره برداری می رسد

ساعت: 21:38 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1479238

استاندار اردبیل با اشاره به دیدارش با وزیر صنعت، معدن و تجارت از انجام آخرین هماهنگی ها جهت افتتاح پروژه بزرگ کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران مشگین شهر در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جمع خبرگاران به دیدارش با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد و گفت: در این دیدار آخرین هماهنگی ها جهت افتتاح پروژه بزرگ کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران مشگین شهر در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اجام گفت.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا آخر تیرماه این پروژه به مرحله بهره برداری برسد، گفت: توافق و هماهنگی لازم برای فروش کامیون ها با تضمین دولت نیز از جمله نتایج این دیدار بود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: با بهره برداری این کارخانه سالانه ۳هزار دستگاه کامیون تولید و وارد ناوگان حمل و نقل کشور خواهد شد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه کامیون سازی مشگین شهر بزودی به بهره برداری می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..