تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرش پلنگ جویبار در چین/رضا یزدانی طلایی شد

ساعت: 22:33 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1479247

رضایزدانی کشتی‌گیر عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران توانست با اقتدار مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا چین را کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا یزدانی کشتی‌گیر جویباری عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا که در چین برگزار شد در وزن 97 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد.

وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه 16 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یزدانی در این مرحله با نتیجه 9 بر 3 علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد.

پلنگ جویبار در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 4 از سد باتزول اولزیسایخان از مغولستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

گفتنی است محمد نخودی، کامران قاسم پور دیگر کشتی گیران جویباری حاضر در این رقابت‌ها از فردا (چهارشنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرش پلنگ جویبار در چین/رضا یزدانی طلایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..