تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم سینمایی لس آنجلس تهران

دانلود نسخه کامل فیلم لس آنجلس تهران با لینک مستقیم و کیفیت WEB-DL 1080p

دانلود-فیلم-لس-آنجلس-تهران

سال ساخت: ۱۳۹۶

سال انتشار: ۱۳۹۸

کارگردان: تینا پاکروان

تهیه کننده: تینا پاکروان

پخش: هنر اول

مدت زمان: ۹۰دقیقه

بازیگران: پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدانبخش، زهیر یاری، بانیپال شومون، برایان للی، امی گواورا، جسی ننسی؛ با معرفی ژوبین رهبر و با هنرمندی ماهایا پطروسیان

ژانر: کمدی

خلاصه داستان: با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک‌چرخ‌زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت!

طرح اصلی قصه فیلم سینمایی تهران لس آنجلس از معمول‌ترین فرمول کمدی استفاده می‌کند. پیرنگ جابه‌جایی و اشتباه گرفتن یک آدم به جای دیگری. فیلمنامه را تینا پاکروان و آنالی اکبری نوشته‌اند. اگر با سابقه کاری هر دو نفر آشنا باشید به نظرم کاملا مشهود است که چرا فیلم دچار گسست شده. تینا پاکروان در تجربه‌های سینمایی که به عنوان کارگردان تا امروز داشته یعنی «خانوم» و «نیمه شب اتفاق افتاد» بیشتر درگیر فضاهای تلخ اجتماعی است و هرچه بیشتر سعی دارد که فیلم‌هایش واقع‌گرایانه نمایشی از زندگی بخشی از مردم اجتماع باشد. او حتی به عنوان بازیگر هم همیشه در درام‌های اجتماعی حضور داشته و تا به حال کمدی بازی نکرده است.

حقیقتا متوجه نمی‌شوم که چرا ژوبین رهبر باید در فیلم لس آنجلس تهران معرفی می‌شد و حضور پیدا می‌کرد. صفحه IMDb رهبر می‌گوید که متولد ۱۹۷۷ است و در کالیفرنیا متولد شده. هم در پشت صحنه فعال بوده و هم جلوی دوربین در فیلم‌ها کوتاه و ویدیویی و سریال‌های تلویزیونی حضور داشته است. این بازیگر ایرانی-آمریکایی احتمالا به خاطر لهجه‌اش جلوی دوربین آمده ولی یکی از بدترین بازی‌های فیلم را دارد. به همان اندازه که نیمه اول فیلم آن ادای فرانسوی حرف زدن پرستویی عصبی‌کننده است، بازی ژوبین رهبر هم یخ و بی‌مزه از کار درآمده.

نقد از دیجی کالا مگ

*/ ]]> اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران اسکرین-شات-فیلم-لس-آنجلس-تهران راهنمای نصب

راهنمای کیفیت ها:

کیفیت HQ_1080p: مناسب برای تماشا در نمایشگر LCD به صورت MP4

کیفیت 1080p: مناسب برای تماشا در رایانه شخصی و تلویزیون به صورت MP4

کیفیت 720p: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت به صورت MP4

کیفیت 480p: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل به صورت MP4

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم سینمایی لس آنجلس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..