تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Metal Soldiers 2 v2.18 – بازی اکشن سربازان آهنی ۲ برای اندروید

بازی ۲ Metal Soldiers توسط استودیو بازی سازی Play365 در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن می باشد که توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. به عنوان یک بازیکن حرفه ای در مکان های مختلفی قرار بگیرید و با کامل کردن ماموریت های پیش رو امتیازهای زیادی را جمع آوری نمایید. باید توجه داشته باشید دشمنان زیادی در این بازی پیش روی شما قرار دارند که دارای مهارت های خاصی هستند پس سعی کنید از تمامی تکنیک های موجود استفاده کنید تا تمامی آنها را به سرعت شکست دهید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Metal Soldiers 2 v2.18 Apk + Mod

کاور-بازی-metal-soldiers-2

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-metal-soldiers-2 اسکرین-شات-بازی-metal-soldiers-2 اسکرین-شات-بازی-metal-soldiers-2 info

Lock ‘n Load! Get your weapons ready for the ultimate action game. Metal Soldiers 2 combines the adrenaline of platform-style games with the action of 2d shooters. Use the pad to move around and tap to jump and shoot. Use different guns and grenades too!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Metal Soldiers 2 v2.18 – بازی اکشن سربازان آهنی ۲ برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..