تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم دارو به وسیله کشورهای غربی اقدامی غیرانسانی است

تحریم دارو به وسیله کشورهای غربی اقدامی غیرانسانی استبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا طفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور عصر امروز در مراسم سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، انجمن رادیولوژی را یکی از منسجم‌ترین تیم‌های فعال در زمینه پزشکی خواندو  اظهار کرد: رشته رادیولوژی یکی از رشته‌هایی است که به صورت جهش وار جلو می‌رود و همواره ظرف مدت کوتاهی شاهد تغییرات بزرگ در آن بودیم؛ در کشورمان هم تغییرات شگرفی در زمین‌های سی تی اسکن، سی تی آنژیو و غیره داشتیم.

وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف در کشور افزود: زمانی رادیولوژی تنها یک رشته تشخیصی بود، اما امروزه در انواع راهکار‌های درمانی ورود پیدا کرده و عملکرد موفقی دارد؛ اساتید رادیولوژی یکی از بهترین متخصصان پزشکی هستند و همواره منبع خوبی برای دریافت اطلاعات محسوب می‌شوند که در زمینه‌های تشخیص و درمان یار و همراه جامعه پزشکی بودند.

ظفرقندی تأکید کرد: امیدوار هستیم تا مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصاد سلامت این شاخه پزشکی را با مشکل مواجه نکند چراکه رشته رادیولوژی جزو رشته‌هایی با وابستگی زیاد به تجهیزات است و این مورد باید مورد توجه قرار بگیرند تا اختلالی در خدمت رسانی ایجاد نشود. 

اعمال تحریم‌های غیرانسانی در حوزه دارویی

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد: تحریم‌های غیرانسانی اعمال شده بر کشور ما اعمال شده است به این دلیل آن را غیر انسانی می‌نامیم که در هیچ جنگی امکانات پزشکی مورد تحریم قرار نگرفت، اما علیرغم ادعای کشور‌های غربی و بخش دارویی و درمانی ما مورد تحریم قرار گرفت بنابراین مشکلات ارزی و مشکلات مالی ممکن است در آینده این رشته را دچار اختلال بکند، اما امیدوار هستیم تا به سلامت از آن عبور کنیم.

وی با بیان اینکه اگر اقتصاد سلامت به صورت صحیح مورد توجه قرار نگیرد ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم، ادامه داد:  جامعه پزشکی همواره در کنار مردم بوده و خواهد بود تا مردم با مشکل مواجه نشوند؛ این جامعه از زمان جنگ تحمیلی تا سال‌های اخیر همواره در کنار مردم بود، اما توجه داشته باشید در زمینه‌هایی مثل تهیه تجهیزات احتیاج به حمایت دارد که امیدوار هستیم تا با پشتیبانی مناسب، این خدمات با اختلال مواجه نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم دارو به وسیله کشورهای غربی اقدامی غیرانسانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..