تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاینکس؛ فرصتی برای تبادل نظرات

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، محمد حیدری، مدیرعامل بیمه کارآفرین، گفت: برگزاری فاینکس ۲۰۱۹، بزرگترین رخداد مالی کشور و بهترین فرصت برای مراوده و تبادل نظر با فعالان اقتصادی و مردم است تا بتوانیم به خواسته آنها جامعه عمل بپوشانیم.

بهره برداری از ظرفیت ها برای ارتقا زیر ساخت ها

مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه کارآفرین گفت: حضور شرکت های مختلف ۳ صنعت مهم در کنار یکدیگر موجب بهره برداری از ظرفیت آنها برای ارتقا سطح کیفی و تقویت زیر ساخت ها می شود.

عباس اسلامی با اشاره به ظرفیت های سه رکن مهم اقتصادی بیان کرد: اگر ظرفیت های هر کدام از بخش های اقتصادی یعنی بانک، شرکت های بیمه ای و بازار سرمایه به طور کامل در نظر گرفته شود و مورد بهره برداری قرار بگیرد، قطعا با همکاری های متقابل توسعه بازار های مالی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: قطعا هر ساله شرکت ها خدمات جدیدی برای حضور بهتر در عرصه رقابت خواهند داشت که برگزاری این نمایشگاه فرصتی مطلوب برای آنها و ارائه خدماتشان به مردم است.

اسلامی با تاکید بر اینکه اطلاع از خدمات دیگر شرکت ها قطعا باعث پیشرفت می شود، اضافه کرد: حضور شرکت های مختلف ۳ صنعت مهم در کنار یکدیگر موجب بهره برداری از ظرفیت آنها برای ارتقا سطح کیفی و تقویت زیر ساخت ها می شود، بنابراین این نمایشگاه علاوه بر خدماتی که برای مردم دارد دستاوردهای خوبی برای شرکت ها هم خواهد داشت.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاینکس؛ فرصتی برای تبادل نظرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..