تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطهری: باید ۶ امتیاز باقی مانده را کسب کنیم/ احساس خوبی بین من و منصوریان است

مطهری: باید 6 امتیاز باقی را کسب کنیم/ احساس خوبی بین من و منصوریان استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران پس از پیروزی مقابل الوصل در نشست خبری بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم. سه امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم که می‌تواند برای صعود به ما کمک زیادی کند. با تلاش و حمایت هواداران سه امتیاز را گرفتیم، اما هنوز چیزی تمام نشده و باید ۶ امتیاز دیگر را هم کسب کنیم.

او افزود: از سعید آذری هم تشکر کنم که تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم، فراهم کردن امکانات و پشتیبانی از تیم به کار گرفته است تا ما بتوانیم با خیال راحت بازی کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بتوانیم با تمرکز بالا به موفقیت برسیم.

مطهری در مورد تفاوت ذوب آهن با نفت اظهار کرد: منصوریان از من شناخت کافی دارد و عملکرد رو به رشد من به احساسم نیز باز می‌گردد. احساس خوبی بین من و منصوریان وجود دارد و سرمربی تیم با توجه به شناختش جایی که لازم است مرا بازی می‌دهد. این اتفاق و پیشرفت به خاطر احساس است و امروز هم که بهترین بازیکن زمین شدم تلاش همه‌ی بازیکنان است.

مهاجم ذوب آهن در پایان گفت: در ۲ سالی که از نفت جدا شدم، در پستی که باید بازی می‌کردم حضور نداشتم و جایی بازی می‌کردم که پست اصلی‌ام نبود و از دروازه دور شده بودم. بعد از من می‌خواستند که گل بزنم و می‌گفتند چرا گل نمی‌زنم، در حالی که من وینگر بازی می‌کردم. هنوز خیلی اتفاقات رخ نداده و روز‌های بهتری در ذوب‌آهن خواهم داشت.

بیشتر بخوانید:

ذوب آهن ۲ رقمی شد/ الوصل از لیگ قهرمانان کنار رفت

ذوب آهن بدون محروم به حریف عراقی رسید

ذوب آهن پیروز شد، اما آمار را واگذار کرد

انتهای پیام/

اظهارات مطهری بازیکن ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی مقابل الوصل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطهری: باید ۶ امتیاز باقی مانده را کسب کنیم/ احساس خوبی بین من و منصوریان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..