تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرفه چین در نمایشگاه بین المللی کتاب افتتاح می‌شود

غرفه چین در نمایشگاه بین المللی کتاب افتتاح می‌شودبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیاتی از ناشران، تصویرگران و مترجمان چینی غرفه کشور مهمان در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت ۱۰ روز چهارشنبه (۴ اردیبهشت) همزمان با نخستین روز نمایشگاه کتاب تهران افتتاح خواهد شد.

چین در نخستین روز نمایشگاه، میزبان برگزاری ۱۲ برنامه مختلف است. در نخستین برنامه و از ساعت ۱۱ مراسم امضای نسخه فارسی «با خوشحالی و شادی چینی بیاموزیم» برگزار خواهد شد. برگزار کننده این نشست انتشارات الکترونیک صوتی پیترال گوانگ دونگ است که در غرفه مهمان ویژه برگزار می‌شود.

همچنین از ساعت ۱۱ نشستی با عنوان «معرفی کتاب چین» برگزار می‌شود. این برنامه را شرکت صادرات و واردات کتاب چین برگزار می‌کند.

سومین نشست مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران رونمایی از نسخه فارسی «تاریخ تکامل ایدئولوژی حزب کمونیست چین» است که ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. این کتاب در سه جلد منتشر شده است و برگزار کننده این برنامه شرکت انتشارات آموزش گوانگ دونگ است.

چهارمین برنامه چین در نخستین روز نمایشگاه کتاب تهران مراسم امضای قرارداد نسخه فارسی کتاب «داستان‌های چین» و مراسم راه‌اندازی همکاری جدید چین و ایران در زمینه چاپ و نشر است که از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در محل غرفه این کشور برگزار می‌شود. شرکت واردات و صادرات چین مسئول برگزاری این مراسم خواهد بود.

مراسم امضای نسخه فارسی کتاب «مصاحبه ویژه» و چند کتاب دیگر به همراه مراسم رونمایی و امضای قرارداد حق چاپ نسخه فارسی کتاب «حقوق شخصیت» پنجمین نشست چین خواهد بود که از ساعت ۱۳ آغاز خواهد شد. همچنین در همین زمان برنامه دیگری به نام معرفی ادبیات چینی؛ دیدار با مای جیا نویسنده چینی و رونمایی و بحث و بررسی آثار این نویسنده برگزار خواهد شد.

هفتمین برنامه چینی‌ها نیز نشست امضا و فروش کتاب «سفر باد» نوشته سائو ون شیان خواهد بود که از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد. نشست امضا و فروش کتاب «آن سوی رودخانه» اثر شوئه تائو از ساعت ۱۴ در غرفه انتشارات دانش نگار ایران نیز برگزار می‌شود. همچنین مراسم امضای قرارداد نسخه فارسی کتاب «بررسی سازو کار مدیریت تورم چین» و رونمایی از نسخه فارسی «ایران؛ علیه شرارت» در ساعت ۱۴ در غرفه کشور مهمان انجام خواهد شد.

دهمین برنامه چینی‌ها نیز رونمایی از نسخه فارسی کتاب «مفاهیم کلیدی در اندیشه و فرهنگ چین» است که از ساعت ۱۷ در غرفه مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران برگزار خواهد شد.

همچنین چین برنامه‌هایی را در خارج از محیط نمایشگاه برگزار می‌کند که می‌توان به مراسم امضا و رونمایی از کتاب «کشف رمز» نوشته مای جیا، سمینار نویسندگان چینی و ایرانی اشاره کرد که در دانشگاه تهران برگزار می‌شوند.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرفه چین در نمایشگاه بین المللی کتاب افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..