تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیما نوراللهی:پرداخت خسارت کامل و به موقع مهمترین اولویت شرکت بیمه تجارت نو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمانیوز ، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در نشست خبری که درحاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه برگزار شد گفت: پرداخت خسارت کامل و به موقع از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت بیمه تجارت نو است.

نیما نوراللهی:پرداخت خسارت کامل و به موقع مهمترین اولویت شرکت بیمه تجارت نو

وی دراین خصوص گفت:انجام این عمل اعتلای صنعت بیمه را بدنبال داشته و اعتماد جامعه را به این صنعت را افزایش می‌دهد که البته با توجه به پوشش اتکایی هیچگونه دغدغه‌ای برای پرداخت خسارت‌ها وجود ندارد و امیدواریم در اولین فرصت ارزیابی‌ها به پایان رسیده و خسارات کامل پرداخت شود.

نوراللهی اظهارداشت:در کشور ما و در مجامع مختلف متاسفانه کمتر از صنعت بیمه صحبت شده، ولی این موقعیت فرصتی است برای معرفی و اهمیت صنعت بیمه در کشور که باید جدی گرفته شود.

وی در رابطه با افزایش سرمایه شرکت نیز توضیح داد: اسفند ماه سال گذشته افزایش سرمایه داشتیم و اکنون منتظر هستیم تا ثبت آن انجام شود. گام بعدی رسیدن به سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی است. صنعت بیمه دارای حاشیه سود عملیاتی پایین است و موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاران رغبت چندانی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت نداشته باشد و شاید بهتر باشد یک بازنگری در آیین‌نامه سرمایه‌گذاری انجام شود تا به این ترتیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در این صنعت ترغیب شوند و سرمایه شرکت‌های بیمه افزایش یابد.


همچنین امیدواریم بیمه‌مرکزی با اصلاح آیین‌نامه سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، سهامداران را تشویق به سرمایه‌گذاری و به تبع آن افزایش سرمایه شرکت کند.


نورالهی درخصوص عملکرد شرکت بیمه تجارت نو بیان کرد: پرتفوی شرکت در پایان سال ۹۶ حدود ۹۸ میلیارد تومان بوده که این رقم در پایان سال ۹۷ به بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است. همچنین، سهم بازار شرکت نسبت به پایان سال ۹۶ دو برابر شده است. سعی بر این بوده که شرکت‌های بزرگ را جزو بیمه‌گذاران خود داشته باشیم که کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت ملی نفتکش ایران، وزارت کار و وزارت راه و شهرسازی از جمله آن‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو گفت: تاکنون بیمه‌گذاران بزرگ و خوبی جذب شرکت شده‌اند و همین روند را در سال ۹۸ هم ادامه می‌دهیم.


وی با اشاره به نوپا بودن شرکت تحت مدیریت خود گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ هزار نفر به عنوان شبکه فروش صنعت بیمه به ثبت رسیده‌اند که برخی از آن‌ها از سال ۱۳۴۵ کار خود را شروع کرده‌اند؛ بنابراین امروز تمام شرکت‌های تازه‌وارد به بازار بیمه نیاز دارند که برای کسب سهم مناسب از این بازار و توسعه صنعت بیمه، حتما خود را به تکنولوژی مجهز کنند؛ بنابراین یکی از اولویت‌های اصلی بیمه تجارت نو، موضوع تکنولوژی و تقویت آن و IT است.


نوراللهی ادامه داد: باید توجه داشت که موضوع IT به سرعت به نتیجه نمی‌رسد و هزینه‌بر است. در پنج ماه اخیر اقدامات خوبی در حوزه IT در شرکت بیمه تجارت نو صورت گرفت. به علاوه آنکه، اقدامات جدیدی در سال ۹۸ انجام خواهد شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به شبکه ملی فروش بیمه‌نامه اشاره کرد.


در ادامه نشست خبری طالب، معاون مدیرعامل و مدیر شبکه فروش و توسعه بازار شرکت بیمه تجارت نو نیز  درخصوص اقدامات شرکت در حادثه سیل اخیر توضیحاتی ارائه داد.

به گفته وی  مدیران ارشد و کارشناسان این شرکت به سرعت در محل‌های حادثه حضور یافتند و شروع به ارزیابی خسارت کردند؛ به‌طوری که اکنون کار کارشناسی و ارزیابی به خوبی در حال پیشرفت است و بخشی از خسارات پرداخت شده است.


همچنین در ادامه نشست ملکوتی، معاون فنی بیمه‌های اموال نیز در همین راستا بیان داشت که اتفاق اخیر خسارت سنگینی داشت.

وی گفت: حدود ۳۲ هزار واحد مسکونی اعلام خسارت شده‌اند که از این تعداد تاکنون حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی ارزیابی خسارت شده‌اند و حدود ۲۲ میلیارد تومان برآورد خسارت شده و حدود چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.


ملکوتی ادامه داد: اواخر اسفند ماه از سوی بیمه مرکزی درخواستی مبنی‌بر پوشش بیمه اتکایی برای حوادث طبیعی دریافت شد.

وی گفت: با اعلام آمادگی بیمه مرکزی قرارداد مازاد خسارت برای ۱۲ شرکت بیمه تنظیم شد که تا ۲۵ میلیارد تومان آن را خود شرکت‌های بیمه در حوادث طبیعی پرداخت کنند و مازاد آن را تا دو هزار میلیارد تومان، بیمه‌گر اتکایی پرداخت کند و حتی در این خصوص بیمه مرکزی پیشنهاد علی‌الحساب به شرکت‌های بیمه داده‌اند تا شرکت‌های بیمه تقاضا کنند که بخشی از خسارت به صورت علی‌الحساب به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیما نوراللهی:پرداخت خسارت کامل و به موقع مهمترین اولویت شرکت بیمه تجارت نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..