ربات اینستاگرام عضوگرام

بازارچه96

سامانه پیام کوتاه

خرید فالوور و ممبر تلگرام

اطلاعــیه پرتال تفریحی خبری نیوزس در جهت ثبت در س

مطالب مهم

تبلیغات

سایت نیازمندی های بازارچه 96




الوپست، سرویس مشترک الوپیک و شرکت ملی پست، معرفی شد

با امضای تفاهم‌نامه‌‌ی همکاری مشترک میان شرکت‌های پست جمهوری اسلامی ایران و الوپیک در روز سه‌شنبه ۳اردیبهشت، سرویس الوپست رسما رونمایی شد.

اگر به‌تازگی اپلیکیشن «الوپیک» را به‌روز کرده باشید، با سوپراپلیکیشنی روبه‌رو می‌شوید که قرار است خدمات مختلفی ارائه دهد. روز سه‌شنبه ۳اردیبهشت در ساختمان مرکزی شرکت ملی پست، سرویس الوپست با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست درکنار مدیرعامل شرکت الوپیک رونمایی شد.

حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، زنجیره‌ی خدمت‌رسانی در عرصه پست را نیازمند تکمیل دانست. وی یادآور شد:

از شش ماه قبل، فعالیت و همکاری با الوپیک را شروع کردیم تا خدمات پستی را با کمک بخش خصوصی ارائه کنیم تا شهروندان بتوانند از محل کار یا منزل خود برای تمام نقاط کشور و حتی خارج از ایران محموله‌ی پستی ارسال کنند. قراردادی که بین شرکت ملی پست و الوپیک منعقدشده منحصربه‌فرد نیست و این آمادگی را داریم که با سایر شرکت‌های مربوط همکاری کنیم. این امتیازی برای الوپیک است که کار را زودتر شروع کرده است.

مهدی نایبی، مدیر مجموعه الوپیک، با ابراز خرسندی از همکاری شرکتی خصوصی با مجموعه‌ای دولتی در چنین ابعادی گفت:

با تقویت این همکاری، خدمات با سرعت بیشتر و چابکی مناسب‌تر ارائه می‌شود و خوشبختانه در بخش دولتی و خصوصی به بلوغی رسیده‌ایم که برای سرویس‌دهی بهتر به کاربران با یکدیگر همکاری کنیم.

این همکاری در روند نامه‌رسانی تغییری ایجاد نخواهد کرد و  نیروهای پستچی به روال سابق به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در گذشته، هر فرد برای ارسال محموله باید به اداره پست مراجعه می‌کرد اما با راه‌اندازی سرویس الوپست این امکان فراهم خواهد شد که بسته از هر مبدائی اعم از منزل یا محل کار گرفته و به اداره‌ی پست تحویل داده شود. درنتیجه، این روند هیچ تأثیری بر کار پستچی‌ها نمی‌گذارد. در اپلیکیشن الوپست، رده‌های مختلف وزنی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با اعلام مشخصات، هزینه‌ی پستی را ساده‌تر پرداخت کنند. 

مدیر مجموعه الوپیک در این مراسم گفت:

یکی از بهترین تجربیات ما راه‌اندازی این سرویس در چهار ماه است؛ درحالی‌که این تجربه در کشورهای دیگر حدود دو سال طول کشیده است.

در بازار کنونی، الوپیک را بیشتر به‌عنوان سرویس جابه‌جایی کالا یا مسافر می‌شناسیم؛ اما به‌گفته‌ی مدیر این مجموعه، قرار است الوپیک به بستری کامل برای سرویس‌دهی چندمنظوره و کامل تبدیل شود تا انواع سرویس‌های کنونی در قالب اپلیکیشنی جامع ارائه شود. در روز جهانی ارتباطات، ۲۷اردیبهشت، این سرویس دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الوپست، سرویس مشترک الوپیک و شرکت ملی پست، معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..