تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مباحث قرآنی از اولویت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی است

مباحث قرآنی از اولویت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی استبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی در جمع اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: بحث قرآن و توسعه فرهنگ قرآنی با تقویت شورا‌های توسعه فرهنگ قرآنی سراسر کشور از اولویت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی افزود: در گفت وگویی که با رئیس جمهور داشتم، از ایشان برای تشکیل جلسه ستاد مهندسی فرهنگی به منظور پیگیری مسائل فرهنگی و اولویت‌های مهم کشور در این زمینه قول مساعد دریافت کردم و پس از تدوین و ابلاغ سند جامع مهندسی فرهنگی کشور در سال ۹۳، هنوز جلسات ستاد تشکیل نشده است.

حجت‌الاسلام عاملی ادامه داد: بازنگری ساختار شورا در دستور کار است و شورا به دو بال اصلی فرهنگ و علم و فناوری تقسیم شده و با توجه به اینکه بسیاری از کمیسیون‌ها و کارگروه‌های زیرمجموعه شورا در گذشته برنامه‌ها و عملکرد‌های موازی داشته‌اند، مقرر شد با بررسی‌های کارگروه تخصصی، این موازی‌کاری‌ها به حداقل برسد. همچنین شفافیت مالی شورا‌ها در اولویت شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مباحث قرآنی از اولویت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..