تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غول قدرتمند Jeep؛ خودرویی مخصوص مسیرهای صعب العبور +تصاویر

غول قدرتمند جیپ خودرویی مخصوص مسیرهای صعب العبور +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جیپ از مدل اولیه خودرو جدید و قدرتمند خود با نام M-715 در رالی صحرایی موآب در ایالت یوتا آمریکا رونمایی کرد. رالی صحرایی موآب از سال‌ها پیش در ایالت یوتا آمریکا با حضور خودروهای قدرتمند و بزرگ شرکت‌های مختلف خودروسازی برگزار می‌شود. این مسابقه اولین بار با حمایت مالی و همت شرکت جیپ آغاز شد و از آن زمان هرساله برگزار می‌شود. رالی موآب به محلی برای قدرنمایی خودروهایی با توانایی‌های خاص برای عبور از موانع و مسیرهای صعب العبور تبدیل شده است.

جیپ M-715  هیولایی بزرگ است، که تقریبا هیچ مسیری وجود ندارد که این خودرو نتواند از آن عبور کند. این خودرو دارای موتور V8 با ظرفیت ۶.۲ لیتر و قدرت ۷۰۷ اسب بخار است. با چنین موتور قدرتمندی به جرات می‌توان جیپ M-715 را هیولا نامید. این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که کمترین صدمه را در حین عبور از مسیرهای کوهستانی و پر سنگلاخ دریافت کند.

غول قدرتمند جیپ خودرویی مخصوص مسیرهای صعب العبور +تصاویر

بدنه غول جدید جیپ از فیبر کربن ساخته شده است. کمک فنرهای ویژه این خودرو انعطاف پذیری بسیار زیادی به آن بخشیده است. امکانات تفریحی مناسب نیز در درون کابین گنجانده شده است تا در سفرهای طولانی خارج از شهر سرنشینان خودرو وسایل لازم برای تفریح به همراه داشته باشند.

غول قدرتمند جیپ خودرویی مخصوص مسیرهای صعب العبور +تصاویر

فضای انتهای جیپ M-715  به صورت باز و همچون وانت طراحی شده است و فضای بسیار بزرگی را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می‌دهد تا وسایل و تجهیزات لازم را در طول سفر در این قسمت قرار دهند. در واقع این شکل از طراحی فضای بسیار بزرگی را در خودرو ایجاد کرده است. جیپ هنوز زمان قطعی برای عرضه رسمی این خودرو را اعلام نکرده است. به نظر می‌رسد جیپ با انجام تست‌های مختلف روی M-715 به دنبال آن است تا خودرویی بی عیب و مطمئن را به دوست‌داران این مدل عرضه کند.

غول قدرتمند جیپ خودرویی مخصوص مسیرهای صعب العبور +تصاویر

غول قدرتمند جیپ خودرویی مخصوص مسیرهای صعب العبور +تصاویر

بیشتر بخوانید: جیپ گلادیاتور با امکانات فراوان برای پیش‌فروش آماده می‌شود

انتهای پیام/

طرح اولیه خودرو جیپ M-715 رونمایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غول قدرتمند Jeep؛ خودرویی مخصوص مسیرهای صعب العبور +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..