تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیأت مدیره پرسپولیس فردا تشکیل جلسه می‌دهد

اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس فردا دور هم جمع خواهند شد تا در خصوص برخی مسائل تصمیم‌گیری کنند.

فردا در این باشگاه برگزار خواهد شد تا اعضای هیأت مدیره این باشگاه در خصوص برخی مسائل و اتفاقات جاری به بحث و بررسی بپردازند.

در جلسه آخری که اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کردند قرار بود در مورد اسپانسر این باشگاه هم بحث و بررسی صورت بگیرد و به نظر می‌رسد یکی از مواردی که فردا از سوی اعضای هیأت مدیره برررسی خواهد شد، موضوع اسپانسر و حل مشکلات مالی خواهد بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیأت مدیره پرسپولیس فردا تشکیل جلسه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..