تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم پرونده عیسی شریفی هنوز صادر نشده است/حکم هدایتی به مرحله صدور رسید اما بدهی را نپرداخت

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سئوال دیگری درباره برنامه رئیس قوه قضائیه برای حذب فارغالتحصیلان حقوق اظهار کرد: جذب قضات و کارمندان، تابع قانون است و به موجب احکام مندرج در برنامه ششم، مجوز داریم سالانه 800 قاضی و دو هزار و 400 کارمند برای دستگاه قضا جذب کنیم و در این چارچوب می‌توانیم رفتار کنیم و امسال هم جذب 800 قاضی جدید انجام می‌شود. در ارتباط با جذب کارمندان نیز، سال گذشته آزمون برگزار کردیم اما از ناحیه سازمان برنامه‌وبودجه لازم برای جذب اختصاص نیافت و نتوانستیم این دو هزار و 400 نفر را عملاً بکار بگیریم.

سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سئوال دیگری درباره ناکارآمد بوده تبصره ماده 100 قانون شهرداری گفت: کمیسیون ماده 100 شهرداری، یک قانون قدیمی است و نظر دستگاه قضایی این است که حتماً این قانون نیازمند اصلاح است اما چون لوایح قضایی نیز، قوه قضائیه نمی‌تواند پیشنهاد اصلاح بدهد. بارها هم این موضوع را منتقل کردیم که این قانون نیاز به اصلاح دارد و دیوان عدالت هم این موضوع را به وزارت کشور و شهرداری‌ها منتقل کرده است.

اسماعیلی در پاسخ به سئوال دیگری درباره برنامه دستگاه قضایی برای برخورد با زیرمیزی توسط پزشکان و شفاف‌سازی درآمد آنان و اجرای قانون در این خصوص افزود: به موجب قانون مالیات‌های مستقیم، درآمدها باید شفاف باشد تا دولت بتواند مالیات را از فعالان عرصه مختلف دریافت کند. بنابراین نیازمند این هستیم همه دادوستدها در شبکه بانکی انجام شود و دولت هم بتواند سهم مالیات هر شخص را به صورت واقعی اخذ کند. در این ارتباط باید ببینیم نهاد متولی کیست و برخی مواد قانون را باید وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی تعقیب کنند و سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این خصوص می‌تواند به انجام وظیفه بپردازد.

سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به این سئوال که حسین هدایتی بدهی خود را پرداخت کرده و حکم صادر شده یا خیر گفت: تا این ساعت بدهی را پرداخت نکرده و دادنامه دادگاه در حال صدور است و به محض صدور، اطلاع‌رسانی عمومی می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده عسی شریفی گفت: در دادسرای نظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح رسیدگی و هنوز منتهی به تصمیم قضایی نشده است.

اسماعیلی در پاسخ به سئوالی درباره دستگیری یکی از معاونان شهرداری سابق در پرونده‌های اقتصادی گفت: با این مشخصات که می‌گویید اطلاعی ندارم اما اگر بعداً به صورت موردی بگویید پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم پرونده عیسی شریفی هنوز صادر نشده است/حکم هدایتی به مرحله صدور رسید اما بدهی را نپرداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..