تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن نیاز اساسی ورزش خراسان رضوی است

تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن نیاز اساسی ورزش خراسان رضوی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی سلاطین مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد گفت: این سالن چند منظوره یکی از نیاز‌های اساسی ورزش استان و خصوصا مشهد است، چراکه اکثر رشته‌های ورزشی را پوشش خواهد داد و برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح بالا بسیار مناسب خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تاکید و پیگیری‌های جدی که شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان دارد و حضور این شرکت باسابقه، شاهد به ثمر رسیدن این تلاش‌ها و افتتاح آن در زمان تعیین شده باشیم تا جامعه ورزش خراسان رضوی از این امکان مناسب بهره‌مند شوند.

مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد گفت: تکمیل و افتتاح این سالن ورزشی می‌تواند نوید بخش روز‌های خوب برای تمامی تیم‌های لیگی استان در رشته‌های مختلف ورزشی باشد و در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات باکیفیت در این سالن ورزشی باشیم.


انتهای پیام//م. ن


 تکمیل سالن ورزشی ثامن  خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن نیاز اساسی ورزش خراسان رضوی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..