تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای شهرداری الکترونیک از ماه رمضان در مشهد

اجرای شهرداری الکترونیک از ماه رمضان در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، شهریار آل شیخ، معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد در نشست خبری گفت: تجمیع آنتن‌های مخابراتی در شهر مشهد و ارتباط بین آنتن‌ها از طریق فیبر نوری در دستور کار ماست و امواج بین آنتن‌ها در حقیقت آلایندگی امواج در شهر را به همراه دارد که با تحقق این کار در حقیقت کاهش آسیب و آلایندگی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: "چشم شهر" عنوان برنامه‌ای است که قرار است با نظرات شهروندان در خصوص اشکالات، معایب و پیشنهادات شهر و با محوریت محلات شروع به کار کند و در این برنامه برای اجرای پروژه‌های محلی از شهروندان رای‌گیری می‌شود.


معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد گفت :سند چشم‌انداز مشهد شهر هوشمند مستقیما تدوین و در مرحله اجراست و در برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ قرار گرفته است.


آل شیخ افزود: در مجموع تعداد کل نیرو‌هایی که در شهرداری مشهد در تمامی ابعاد کار می‌کنند حدود ۱۴ هزار و  ۹۵۹ نفر هستند.


وی با بیان اینکه تعدیل نیرو سیاست ما نیست، اما بدنه شهرداری چاق است، اصلاح و تغییرات در برنامه ما هست، اما سیاست تعدیل را در دستور کار نداریم، تصریح کرد: منطقه‌بندی شهری را در اسفند ماه وزارت کشور به ما ابلاغ کرد، اما هنوز اجرا نشده چون باید زیرساخت‌ها فراهم شود اما می‌توان گفت ابتدا در منطقه ۹ سپس در منطقه ۲ اعمال و اجرا خواهد شد.


معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد گفت :حریم شهر مشهد حدود سه برابر شده و تا گلبهار کشیده شده است و از ۲۵ هزار هکتار اکنون به حدود ۸۵ هزار هکتار رسیده است.


آل شیخ افزود: در حال حاضر روستا‌های اطراف حریم شهر حدود ۲۰ درصد رشد جمعیت دارند و با توجه به همه این موارد توجه به موضوع حریم مشهد ضروری است.

انتهای پیام //ا. ز

سند چشم‌انداز مشهد شهر هوشمند تدوین شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای شهرداری الکترونیک از ماه رمضان در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..