تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح خدمات سپاه و بسیج استان زنجان در مناطق سیل زده/ خدمت به مردم اولویت نخست سپاه ‏است

ساعت: 14:45 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1479090

فرمانده سپاه استان زنجان با تشریح اقدامات سپاه انصارالمهدی(ع) در چهار استان سیل زده کشور گفت: خدمت به مردم اولویت نخست سپاه ‏است‏.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سپاه وظیفه دارد تا در تمام صحنه‌ها به مردم خدمت کند، اظهار کرد: خدمت به مردم اولویت نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه در طول سالهای گذشته در راستای محرومیت زدایی و سازندگی کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است، ابراز کرد: امسال بارش شدید باران و وقوع سیل سبب شد تا اتفاقاتی را در برخی از نقاط کشور شاهد باشیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین اتفاق مربوط به سیل در استان مازندران بود، عنوان کرد: در روستاهای مازندران و در شهرستانهای بابلسر، جویبار و... شاهد وقوع سیل بودیم که سپاه استان زنجان ماموریت یافت تا از نخستین روزها با راه اندازی قرارگاه در کنار مردم سیل زده باشد.

وی با بیان اینکه کمکهای مردمی که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع آوری می‌شد به مناطق سیل زده ارسال شد، افزود: ما با حضور در کنار مردم سیل زده و همچنین ارسال کمکها به مناطق مختلف از تمام روستاهای آسیب دیده بازدید داشتیم.

سردار کرمی با اشاره به اینکه ما به عنوان استان معین در بازسازی مناطق سیل زده نیز در کنار مردم سیل زده مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده نیاز بیشتر به کمکهای نقدی مردم داریم که این کمکها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اقشار جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به ماموریت سپاه استان زنجان در شهرستان آق قلا و گمیشان استان گلستان بیان کرد: ما سرکشی‌هایی نیز از این مناطق داشتیم که اکنون تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی از مدتها پیش در استان گلستان مستقر بوده و خدمات بسیار ارزشمندی را در این مناطق ارائه می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تیمهایی نیز از تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان نیز برای رفع آلودگی در گلستان حضور دارند، گفت: در استان لرستان سیل آسیب سنگینی به مناطق مختلف این استان زده که اکنون سپاه استان زنجان بخشی از کمکهای مردمی را به لرستان ارسال کرده است.

وی با اشاره به اینکه چند روز پیش نیز سه کامیون از کمکهای مردمی به لرستان ارسال شد، اظهار کرد: یکسری از ماشین آلات کمک دار ترابری تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در استان لرستان کمک رسانی می‌کنند و همچنین یکسری از گروه‌های جهادی اکنون در استانهای لرستان، گلستان و مازندران مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

سردار کرمی با بیان اینکه یکسری از ماشین آلات ترابری سنگین مانند کمپرسی، کامیون، تریلی، ماشین آلات مهندسی و تویوتا دو کابین و تک کابین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) و همچنین سپاه استان در خوزستان خدمت رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی نیز از استان زنجان مشغول خدمت رسانی در خوزستان هستند.

وی با اشاره به اینکه ما ماموریت یافتیم تا به صورت رسمی در شهرستان شادگان خدمت رسانی کنیم، عنوان کرد: فشار آب اکنون روی شهرستان و روستاهای آن سنگین بوده و به خاطر این نیروها، گروه‌های جهادی و ماشین آلات مختلف تیپ 36 و همچنین سپاه استان در این منطقه مستقر بوده و مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه کمک‌های مردمی نی زاکنون به شهرستان شادگان ارسال می‌شود، ابراز کرد: همچنین موکب‌هایی نیز از طرف عتبات عالیات، حسینیه اعظم و ... از زنجان و شهرستانهای دیگر استان در خوزستان مشغول خدمات رسانی بوده و غذای گرم در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی با اشاره به خدمت رسانی موکبهای استان زنجان در سوسنگرد، بستان، دهلاویه، شادگان و روستاهای مناطق سیل زده عنوان کرد: بیشتر فشار کاری و ماموریت ما علاوه بر سه استان ذکر شده در شهرستان شادگان است.

سردار کرمی با بیان اینکه نیاز داریم تا مردم شهید پرور استان هر کمکی که از دستشان برمی‌آید برای مردم سیل زده کشور انجام دهند، گفت: کمکها می‌تواند در زمینه اقلام مورد نیاز و همچنین کمکهای نقدی باشد.

وی بیان کرد: مردم سیل زده برای ما عزیز بوده و ولی نعمت ما هستند که هشت سال در خوزستان و در جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادند و شهدای گرانقدری را نیز تقدیم انقلاب کردند که در این راستا ما وظیفه خدمت رسانی به این مردم را داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح خدمات سپاه و بسیج استان زنجان در مناطق سیل زده/ خدمت به مردم اولویت نخست سپاه ‏است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..