تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز زنجان- مشهد بعد از ماه رمضان راه اندازی می‌شود

ساعت: 14:26 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1479053

مدیرفرودگاه زنجان با اشاره به توقف موقتی پرواز زنجان- مشهد گفت: ابن پرواز خرداد ماه بعد از ماه رمضان دوباره راه اندازی شده و برقرار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: دلیل این توقف پرواز از سوی شرکت هواپیمایی ایرتور، چک سنگین پروازی هواپیماهای این شرکت است و دوباره این پرواز از اواسط خرداد برقرار می‌شود.

وی افزود: با توجه به کاهش شدید تعداد مسافران مسیر زنجان- مشهد در ماه رمضان، این زمان برای توقف پروازها انتخاب شده و پیگیر برقراری هرچه سریع تر پروازها هستیم.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین گفت: اکنون فرودگاه زنجان کاملا عملیاتی است و روزانه به 20 تا 30 پرواز آموزشی خدمت رسانی می‌کند.

مدیر فرودگاه زنجان افزود: از 25 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 در پروازهای نوروزی فرودگاه زنجان یک هزار 864  مسافر و 14 هزار و 426 کیلوگرم بار با 12 پرواز جابه جا شده است.

قاسمی خاطر نشان کرد: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که شامل جابجایی 940 مسافر و 7 هزار و 15 کیلوگرم بار با 12 پرواز بود افزایش 98 درصدی در جابجایی مسافر را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز زنجان- مشهد بعد از ماه رمضان راه اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..