تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوتی پر ابهام مسئولان بوکانی درباره یک تخلف بزرگ اداری

ساعت: 10:46 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1478964

سکوت مسئولان بوکان در قبال بی قانونی در یکی از ادارات این شهرستان، ابهامات گسترده ای را در محافل عمومی به ویژه در فضای مجازی به وجود آورده که چرا و چگونه مدیرانی که باید حامی قانون باشند اکنون قانون گریزی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، به دنبال انتشار خبری تحت عنوان «تمدید ۱۲ دوره ای حکم سرپرستی در یکی از ادارات بوکان» در پایگاه خبری کانی پرس که بازخورد بسیاری در سطح رسانه های استانی داشت متاسفانه شاهد سکوتی پر ابهام از سوی مسولان ارشد شهرستانی هستیم.

در حالی که حکم سرپرستی این مسئول بوکانی ۱۰ دوره متوالی است که به صورت غیر قانونی تمدید می شود متاسفانه مسئولان بوکانی و حتی دانشگاه علوم پزشکی اذربایجیان غربی چشم خود را به روی این تخلف بزرگ بسته اند.

سکوت مسئولان بوکان ابهامات گسترده ای را در محافل عمومی به ویژه در فضای مجازی به وجود آورده که چرا و چگونه مدیرانی که باید حامی قانون باشند اکنون قانون گریزی می کنند.

اکنون و طبق قانون مدیریت خدمات کشوری مدیر مذکور حق هیچ گونه امضاء و یا پاراف نامه ای را ندارد ولی مدت ۳ سال است این مسئول در حال سرپرستی اداره مذکور است.

بی گمان نزدیکی سرپرست مورد نظر به نماینده مردم بوکان در قوه مقننه شائبه های بیشماری را در افکار عمومی بوکان به وجود آورده است که چرا و به چه علت شخصی که خود مجری تصویب قوانین و لوایح کشور است در برابر این بی قانونی آشکار سکوت اختیار کرده است.

هر چند نباید این مهم را نیز نادیده گرفت که در زمان سرپرستی فرد مذکور در اداره مربوطه شاهد پیشرفت های و همچنین تخلف های خاصی نیز بوده ایم.

حال امیدواریم خود مسئولان اداره مربوطه در حالی که مسئولان ارشد شهرستانی در این مورد سکوت اختیار کرده اند پاسخگوی ابهامات پیش آمده باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوتی پر ابهام مسئولان بوکانی درباره یک تخلف بزرگ اداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..